Firma Hankook Tire Europe powołała Gangseunga Lee na stanowisko wiceprezesa ds. Marketingu i Sprzedaży w Europie. Zmiana ta jest wyrazem nieustannego rozwoju marki Hankook na europejskim rynku, jak również wzrostu znaczenia tego rynku dla Grupy.
Gangseung Lee sprawował wcześniej funkcję dyrektora zarządzającego spółki zależnej firmy Hankook w Wielkiej Brytanii, czyli kraju stanowiącego drugi co do wielkości europejski rynek zbytu produktów Hankook Tire. To właśnie dzięki niemu zaczęto w Wielkiej Brytanii postrzegać markę jako producenta opon klasy premium. Miał on też istotny wpływ na osiągnięcie stałego wzrostu udziałów w rynku oraz poprawę jakości usług i dostaw.
Nowy wiceprezes przewodził również programowi Hankook Masters Program w Wielkiej Brytanii. Inicjatywa ta ma na celu zidentyfikowanie niezależnych punktów detalicznych znajdujących się w atrakcyjnych lokalizacjach na terenie całego kraju celem ujednolicenia ich wizerunku i nadania niepowtarzalnego charakteru.
Poprzednik Gangseunga Lee, Hee-Se Ahn, będzie pełnił funkcję dyrektora ds. Operacyjnych w amerykańskiej siedzibie firmy Hankook Tire.
Komentarze (0)