Specjalizująca się w materiałach ciernych firma TMD Friction wprowadziła nowe opakowania dla produktów swojej marki premium – Textar.
Choć opakowania zachowują żółty kolor, który stał się synonimem Textar, nowy projekt ukazuje jej znamienny, futurystyczny wizerunek. Nowy slogan: „technologia hamulcowa”, umacnia pozycję marki nie tylko jako specjalisty w dziedzinie klocków hamulcowych, ale także jako lidera technologii i innowacji. To także kolejne przypomnienie, że każdy komplet klocków hamulcowych Textar to uosobienie rozległej wiedzy i kompetencji, które uczyniły TMD Friction jednym ze współczesnych liderów pośród producentów OE.
- Nowy image dla Textar, naszej marki premium, został zaprojektowany tak, aby przekazać ważną wiadomość zarówno naszym partnerom na rynku części zamiennych, jak i końcowym użytkownikom naszych produktów – komentuje Pascal Langer, dyrektor ds. marketingu na niezależnym rynku części zamiennych w TMD Friction. - Każdy klocek hamulcowy Textar to rezultat głębokiego zaangażowania TMD Friction w badania i rozwój oraz naszego ciągłego dążenia, aby tworzyć jak najlepsze rozwiązania w technologii hamulcowej.
W nowych opakowania dostarczane są już klocki hamulcowe, a w ciągu kilku kolejnych miesięcy nowy image otrzymają kolejne grupy produktów. Nowy wizerunek można także podziwiać na stronie internetowej Textar, a już niedługo we wszystkich kanałach medialnych i materiałach marketingowych.
Komentarze (0)