Oleje syntetyczne Mobil 1 zyskały nowy wygląd. Zmiany zbiegły się w czasie z jubileuszem 50-lecia marki.
Nowe opakowania pojawią się w warsztatach i na sklepowych półkach w najbliższych miesiącach. Chociaż oleje Mobil 1 wyglądają inaczej, wciąż zawierają te same formulacje środków smarnych, które pomagają zapewnić wyjątkową wydajność i ochronę silnika.
– Przeprojektowaliśmy nasze etykiety, aby ułatwić klientom wybór oleju silnikowego, który najlepiej pasuje do ich pojazdu – mówi Philippe Verschueren, consumer brand marketing manager, ExxonMobil.
Na przednich etykietach znajdziemy praktyczne ikony, informujące na przykład o ważnej aprobacie OEM, zgodności oleju z pojazdami hybrydowymi czy bliskiej współpracy Mobil 1 z zespołem Formuły 1 Oracle Red Bull Racing. Poza zmianą brandingu producent skupił się również na kwestii ograniczania wpływu branży motoryzacyjnej na środowisko. Dostępne w Europie srebrne opakowania Mobil 1 o pojemnościach 1 l, 4 l i 5 l wykonane są w 35% z materiałów pochodzących z recyklingu.
Więcej na: mobil.pl
Komentarze (0)