Nowa kampania wizerunkowa rozpoczęta przez firmę Standox GmbH podkreśla wiodącą pozycję firmy w dziedzinie renowacji lakieru samochodowego.
Nowy projekt graficzny pokazuje samochody z zupełnie innej, nowej perspektywy oraz łączy je z jasnym i zwięzłym przesłaniem podkreślającym produkty firmy. Tak jak poprzednio, nowa kampania jest oparta na głównym przesłaniu: “Standox. Sztuka lakierowania”. Hasło zostało zilustrowane w nowy imponujący sposób. Fascynujące wizualizacje podkreślają zalety produktów Standox i wysoką jakość wykończonego “dzieła sztuki”. Każda wizualizacja przyciąga wzrok i ma unikalne estetyczne podejście. Nowa kampania sprawi, że firma Standox będzie bardziej widoczna na rynkach międzynarodowych. Niemiecki producent farb próbuje spozycjonować swoją markę wyraźniej jako międzynarodową, wysokiej jakości markę szczególnie w USA oraz w rejonie Azji i Pacyfiku.
Hans Bach, Head of Marketing Communication Standox GmbH
Standox jest jednym z wiodących europejskich producentów renowacyjnych lakierów samocho-
dowych. Firma, mająca swą siedzibę w Wuppertalu w Niemczech, oferuje innowacyjne i nieszkodliwe dla środowiska systemy produktów w ponad 80 krajach. Standox stara się budować długoterminowe relacje ze swoimi klientami, oparte na najwyższej jakości produktach i praktycznym wsparciu. Poprzez bliską współpracę z przemysłem motoryzacyjnym Standox osiągnął najwyższą liczbę aprobat od wszystkich wiodących producentów samochodów. To sprawia, że Standox jest partnerem preferowanym przez profesjonalne warsztaty zarówno niezależne, jak i zrzeszone.
Nowy projekt graficzny pokazuje samochody z zupełnie innej, nowej perspektywy oraz łączy je z jasnym i zwięzłym przesłaniem podkreślającym produkty firmy. Tak jak poprzednio, nowa kampania jest oparta na głównym przesłaniu: “Standox. Sztuka lakierowania”. Hasło zostało zilustrowane w nowy imponujący sposób. Fascynujące wizualizacje podkreślają zalety produktów Standox i wysoką jakość wykończonego “dzieła sztuki”. Każda wizualizacja przyciąga wzrok i ma unikalne estetyczne podejście. Nowa kampania sprawi, że firma Standox będzie bardziej widoczna na rynkach międzynarodowych. Niemiecki producent farb próbuje spozycjonować swoją markę wyraźniej jako międzynarodową, wysokiej jakości markę szczególnie w USA oraz w rejonie Azji i Pacyfiku.
Hans Bach, Head of Marketing Communication Standox GmbH
Standox jest jednym z wiodących europejskich producentów renowacyjnych lakierów samocho-
dowych. Firma, mająca swą siedzibę w Wuppertalu w Niemczech, oferuje innowacyjne i nieszkodliwe dla środowiska systemy produktów w ponad 80 krajach. Standox stara się budować długoterminowe relacje ze swoimi klientami, oparte na najwyższej jakości produktach i praktycznym wsparciu. Poprzez bliską współpracę z przemysłem motoryzacyjnym Standox osiągnął najwyższą liczbę aprobat od wszystkich wiodących producentów samochodów. To sprawia, że Standox jest partnerem preferowanym przez profesjonalne warsztaty zarówno niezależne, jak i zrzeszone.
Komentarze (0)