Europejski oddział firmy NSK uruchomił kanał na portalu YouTube. Producent zamierza w ten sposób przekazywać informacje o swoich produktach i zaawansowanych technologicznie zakładach, w których powstają.
Dystrybutorzy i odbiorcy końcowi mogą w ten sposób na bieżąco śledzić najnowsze trendy w rozwoju produkcji, a także zobaczyć, jak wygląda praca w fabrykach jednego z największych na świecie producentów łożysk.
Firma chce wykorzystać rosnącą popularność krótkich form filmowych do nawiązania komunikacji z klientami w atrakcyjny dla nich sposób. Na kanale udostępniona została biblioteka z filmami przedstawiającymi szczegółowo konkretne produkty. Możliwe jest również odbycie wirtualnej wycieczki po niektórych zakładach produkcyjnych i sprawdzenie, w jaki sposób powstają łożyska.
Jak zapowiada firma, kanał będzie regularnie aktualizowany o nowe treści. NSK jest jednocześnie otwarta na wszelkie informacje zwrotne od dystrybutorów i odbiorców końcowych odnośnie umieszczanych w sieci filmów, co pozwoli jej tworzyć kolejne materiały w oparciu o oczekiwania widzów.
Komentarze (0)