Liqui Moly rozszerza ofertę, wprowadzając na rynek nowości dla profesjonalistów i otwierając się na rynek motocykli – dowiedzieliśmy się podczas konferencji prasowej, która odbyła się 17 lutego br. w Jankach pod Warszawą.
Pro-Line to linia produktów przeznaczonych dla warsztatów samochodowych. Są dwie cechy, które odróżniają ją od pozostałych środków i dodatków znajdujących się w ofercie firmy.
- Gama Pro-Line ma silniejsze, bardzo skoncentrowane składniki aktywne, dzięki czemu szybciej działa, skracając czas czynności przy samochodzie – tłumaczy Rafał Kobza, starszy specjalista ds. technicznych i szkoleń w Liqui Moly Polska.
Druga cecha to specjalna budowa puszek, które skonstruowane zostały tak, aby aplikacja środka była możliwa w każdym położeniu puszki.
- Bardzo często mechanicy muszą dotrzeć do elementu zlokalizowanego w ciasnych przestrzeniach, dlatego muszą mieć możliwość aplikacji środka chemicznego także wtedy, gdy puszka znajduje się na przykład do góry nogami – dodaje R. Kobza.
Gama Pro-Line obejmuje obecnie 19 pozycji katalogowych, w tym kilka nowości. Dwie z nich to produkty dedykowane do układu chłodzenia silnika: Oczyszczacz chłodnicy (nr art. 5189) i Uszczelniacz chłodnicy (nr art. 5178). Pierwszy z nich rozpuszcza uciążliwą zawiesinę, która pojawia się czasem w płynie chłodzącym, drugi z kolei szybko i skutecznie tamuje drobne i trudne do zlokalizowania wycieki z układu chłodzenia (nie tylko z samej chłodnicy). Kolejne dwie nowości to Odrdzewiacz (nr art. 7390), który odblokowuje zardzewiałe i zapieczone elementy i śruby oraz przydatna w czasie montażu klocków hamulcowych czy wtryskiwaczy Pasta ceramiczna (nr art. 7385).
Dla motocykli
Aż o 20% wzrosła w porównaniu z rokiem 2013 sprzedaż motocykli w Polsce, na co Liqui Moly zareagowało wprowadzeniem na rynek kompletnej oferty olejów silnikowych, specjalistycznych środków chemicznych i kosmetyków przeznaczonych właśnie do jednośladów. Oferta obejmuje: oleje silnikowe (do silników dwu- i czterosuwowych), oleje przekładniowe, oleje zawieszeniowe, oleje do filtra powietrza, smary do łańcuchów, dodatki do olejów, dodatki do paliwa, środki do czyszczenia i uszczelniania chłodnic, a także kosmetyki motocyklowe (do czyszczenia pojazdów, ale również kasków i strojów ochronnych).
Na sportowo
Przypomnijmy na koniec, że niemiecki producent będzie dostawcą olejów silnikowych dla zespołów rywalizujących w Mistrzostwach Świata Moto2 i Moto3.
- W historii naszej firmy to największa inwestycja w reklamę o zasięgu światowym, ale są to pieniądze bardzo dobrze zainwestowane – komentuje Peter Baumann, szef działu marketingu Liqui Moly. - Każdego roku na wyścigi tej serii przyjeżdża ponad 2 mln fanów, a do tego trzeba jeszcze doliczyć miliony telewidzów. Praktycznie trudno wskazać kraj, w którym nie ma transmisji telewizyjnej z wyścigów MotoGP.
W Polsce Liqui Moly wspiera Wojciecha Zawidzkiego – zawodnika Supermoto, dostarczając mu także wsparcia technicznego w czasie wyścigów.
Komentarze (0)