Części i regeneracja

ponad rok temu  15.07.2015, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Obfitująca w nowości konferencja prasowa ZF

Tak jak poprzednia międzynarodowa konferencja wiodącego dostawcy układów zawieszenia i przeniesienia napędu przebiegała pod hasłem Motion and Mobility, tak tym razem najczęściej przewijającym się sloganem była integracja.

Kluczowym tematem 2015 roku jest oczywiście finalizacja przejęcia TRW i integracja tej firmy ze strukturami ZF, co nastąpiło ostatecznie 15 maja br. W wyniku realizacji przyjętej strategii biznesowej koncern ZF Friedrichshafen AG przewiduje rekordowe wzrosty sprzedaży we wszystkich segmentach produktowych. Bieżący rok to dla ZF również ważna rocznica, bowiem dokładnie 100 lat temu, 9 września 1915 roku, powstał trzon dzisiejszej firmy – spółka Zahnradfabrik GmbH, która produkowała koła zębate i przekładnie do statków powietrznych, samochodów i okrętów.

- Połączenie firm ZF i TRW stanowi okazję do zwielokrotnienia naszej innowacyjności w sektorze automotive dla realizacji megatrendów, jakimi są wydajność, bezpieczeństwo i rozwiązania przybliżające nas do w pełni autonomicznych pojazdów – oznajmił dr Stefan Sommer, chief executive officer ZF. - O potencjale naszej firmy świadczą liczby. Działamy w 40 krajach, w 230 lokalizacjach, zatrudniając 134 tysiące pracowników. Ten rok jest wyjątkowy, bo zmienia się struktura firmy ZF, dla której filarami przewagi konkurencyjnej staje się pięć obszarów aktywności ściśle powiązanych z markami produktowymi.

Międzynarodowemu gronu dziennikarzy motoryzacyjnych przedstawiono najnowsze projekty z zakresu układu napędowego i podwozia. Wiele z nich zdaje się faktycznie wyznaczać nowe standardy dotyczące wygody prowadzenia pojazdu, bezpieczeństwa, niezawodności i ekonomiki. Koncepcyjne rozwiązania mieliśmy okazję przetestować podczas prób drogowych na terenach ADAC (driver training center) pod Berlinem na początku lipca br. Jedną z nowinek jest kompozytowe zawieszenie tylne, które znajdzie się na seryjnym wyposażeniu najnowszego modelu VW Golfa. Ciekawie zapowiada się też całkowicie elektryczny napęd na tylną oś ETB, który demonstrowano z rozwiązaniem pod nazwą Smart Parking Assist – koncepcją samochodu samodzielnie lokalizującego miejsce do parkowania (funkcję tą inicjuje kierowca zdalnie, przy użyciu urządzeń mobilnych). W miejskim samochodzie koła można skręcić pod kątem 75 stopni, przez co zajmowanie ciasnych miejsc parkingowych przestaje być problemem. Średnica zawracania takiego modelu wynosi niecałe 7 metrów.

GALERIA ZDJĘĆ

Obfitująca w nowości konferencja prasowa ZF
Obfitująca w nowości konferencja prasowa ZF
Obfitująca w nowości konferencja prasowa ZF
Obfitująca w nowości konferencja prasowa ZF
Obfitująca w nowości konferencja prasowa ZF
Obfitująca w nowości konferencja prasowa ZF
Obfitująca w nowości konferencja prasowa ZF
Obfitująca w nowości konferencja prasowa ZF
Obfitująca w nowości konferencja prasowa ZF

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony