Rozmowa z Edem Goodwinem, dyrektorem Global Aftermarket Honeywell Turbo Technologies.
- Co Pan sądzi o polskim rynku?
Jesteśmy podekscytowani polskim rynkiem. Kilka lat temu nawiązaliśmy współpracę z firmą Moto-Remo w zakresie dystrybucji naszych towarów. Firma ta bardzo dobrze prosperuje. Jeśli chodzi o rynek polski, z powodu kryzysu finansowego oraz szczególnie wpływu walut na polską złotówkę, rozwój rynku trochę się spowolnił. Zaczęliśmy jednak widzieć poprawę w maju i czerwcu. I to wygląda teraz dosyć pozytywnie. Oczekujemy więc, że sytuacja się polepszy i już wkrótce znów będzie dobra. Poza tym uważam, że wspaniałe jest to, że Polska ma tak dużo ludności. Polska staje się bogatym państwem. A bogate państwo oznacza, że będziecie kupować więcej samochodów. Jesteśmy podekscytowani perspektywą współpracy z Polską.
- Jakie macie Państwo plany odnośnie naszego rynku?
Myślę, że nasze plany dzisiaj to rozszerzenie asortymentu produktów. Widzimy w Polsce olbrzymi rozwój parku samochodów Diesla z turbodoładowaniem. Rynek ten rośnie bardzo szybko. Zamierzamy również silnie promować nasze produkty na polskich imprezach targowych.
- Jak sobie radzicie ze światowym kryzysem? Jeżeli tak, to jaką macie strategię dla zwalczania go?
Myślę, że światowy kryzys dotknął każdą firmę i my nie jesteśmy od tego odizolowani. Patrzymy na to pozytywnie. Obecnie zastanawiamy się teraz nad tym, w jaki sposób centralizować naszą dystrybucję, jak szybciej dotrzeć do klienta, więc w pewny sposób chodzi o ogólne podejście do rynku. Nie cofnęliśmy się w ciągu ostatnich sześciu miesięcy. Sądzę, że sytuacja w aftermarkecie poprawi się bardzo szybko. Odnosimy się pozytywnie do przyszłości.
- Jak przekonałby Pan polskich mechaników, aby polecali Wasze produkty swoim klientom?
Tu jest jak wszędzie. Klient ma wybór. Wszystko co staramy się robić w ramach tego procesu, to jest to, żeby ludzie mieli ten wybór, posiadając odpowiednią informację. Jesteśmy oddani jakości, niezawodności, wydajności oraz wartości. Nie będziemy szukać kompromisu w żadnym z tych kierunków. Mamy nadzieję, że klient o tym wie i będzie mógł dokonać wyboru, wybierając między produkcją o dobrej jakości w jednej cenie a ryzykiem, które podejmuje, kupując towar o niskiej jakości.
Ed Goodwin
- Dziękuję za rozmowę.
Komentarze (0)