Akcja odbyła się w dniach 9-27 maja w 10 miastach w Polsce. „Ofensywa techniczna ZF Services” odwiedziła Łódź, Białystok, Warszawę, Rzeszów, Sandomierz, Tarnów, Koszalin, Trójmiasto, Poznań i Leszno. W akcji wzięło udział ponad 850 przedstawicieli branży. Tegoroczne szkolenia w ramach „Ofensywy” dotyczyły produktów wszystkich marek znajdujących się w ofercie ZF Services Polska: SACHS, Lemförder oraz ZF Parts. Szkolenia zostały podzielone na dwie części. Pierwszą stanowiły prezentacje na temat układów przeniesienia napędu i zawieszenia. Ich uczestnicy zapoznali się ze sposobami serwisowania części, niuansami jakie wyróżniają je na tle innych producentów oraz poradami montażowymi. Druga część szkolenia, z udziałem zaproszonych specjalistów zewnętrznych, dotyczyła zagadnień marketingu i obsługi klienta w szeroko rozumianej branży motoryzacyjnej.
- Głównym celem „Ofensywy technicznej”, jak co roku, było poszerzenie praktycznej wiedzy fachowej mechaników – powiedział Peter Rothenhöfer, dyrektor ZF Services Polska. - Podzieliliśmy się również dodatkowymi informacjami z zakresu marketingu, które w dzisiejszych czasach przydadzą się właścicielowi i pracownikowi każdego warsztatu. Cieszymy się, że możemy przekazywać międzynarodowy know-how ZF również na polskim rynku. Wśród uczestników „Ofensywy technicznej” byli zarówno pracownicy warsztatów działających w ramach programu Original SACHS Service, jak i niezrzeszonych, a zaproszonych przez partnerów biznesowych ZF Services.
„Ofensywa techniczna ZF Services” to rozszerzona formuła akcji informacyjno-szkoleniowej „Ofensywa techniczna SACHS”, która w zeszłym roku przyciągnęła blisko 750 mechaników z ponad 400 warsztatów. Tym razem liczba uczestników była jeszcze większa.
Komentarze (0)