Po wprowadzeniu do niej nowych części, oferta obejmuje ponad 900 referencji, głównie tarcz do samochodów osobowych i dostawczych wszystkich segmentów, nie wyłączając luksusowych sedanów (np. Audi A8, Volkswagen Phaeton) i dużych SUV-ów, takich jak Mercedes-Benz GL czy Volvo XC90. Co więcej, w lipcu br. firma rozszerzyła ofertę po raz kolejny, tym razem proponując 50 nowych referencji do aut koreańskich i japońskich.
Tarcze Rotinger wytwarzane są na nowoczesnych, sterowanych numerycznie urządzeniach, co gwarantuje precyzję i geometryczną powtarzalność. Union Parts wykorzystuje technologie, które umożliwiają spełnienie wymagań stawianych częściom dostarczanym na pierwszy, fabryczny montaż. Firma posiada własne biuro konstrukcyjno-technologiczne oraz izbę pomiarową, odpowiedzialne za ciągłą kontrolę produkcji oraz pomiary wszelkich parametrów technicznych i jakościowych wyrobów.
Firma nie zapomina o pasjonatach tuningu. Tarcze tuningowe Rotinger, dostępne w pięciu wzorach, robione są z klasycznych odlewów i poddawane obróbce mechanicznej (nawiercanie, nacinanie).
W najbliższych tygodniach Union Parts czekają dwa wydarzenia: w sierpniu – planowane zakończenie certyfikacji TUV, znanego niemieckiego urzędu dozoru technicznego, we wrześniu zaś – Union Parts wraz z marką Rotinger po raz pierwszy wystawią się na Międzynarodowych Targach Automechanika we Frankfurcie nad Menem (hala 3.0, stoisko C18).
Komentarze (0)