Jesienna kampania reklamowa spółki ORLEN OIL prezentuje nowe oleje, wśród których znajdują się:
- PLATINUM MaxExpert V 5W-30 – stworzony z myślą o samochodach grupy Volkswagen (VW, Seat, Skoda, Audi),
- PLATINUM MaxExpert F 5W-30 – dopasowany do potrzeb samochodów marki FORD,
- PLATINUM MaxExpert XD 5W-30 – przeznaczony do pojazdów produkcji niemieckiej (Mercedes, BMW, Opel),
- PLATINUM MaxExper XF 5W-30 – rekomendowany do samochodów francuskich (Citroën, Peugeot, Renault).
Orlen Oil twierdzi, że podstawowym elementem wyróżniającym oleje PLATINUM MaxExpert spośród produktów konkurencyjnych jest łatwość ich doboru do konkretnego samochodu, co podkreśla użyta w reklamie kobieca narracja w trzech różnych językach.
- Celem kampanii jest dotarcie z przekazem zarówno do klienta docelowego, czyli kierowcy, jak i sprzedawcy w sklepie motoryzacyjnym, czy też mechanika w warsztacie samochodowym, który coraz częściej jest osobą decydującą lub co najmniej rekomendującą wybór konkretnego oleju – mówi Dawid Niedojadło, kierownik Działu Marketingu ORLEN OIL. - Umiejscowienie akcji w warsztatach samochodowych ułatwia natomiast wykreowanie pożądanego modelu zachowania konsumenta przez włączenie go w proces decyzji dotyczącej wyboru marki oleju oferowanego przez serwis. Dzięki naszej nowej ofercie olejów PLATINUM MaxExpert ten wybór jest teraz bardzo łatwy!
Nowe trzy piętnastosekundowe spoty reklamowe emitowane są na antenie stacji telewizyjnych: TVP1, TVP2, TVP Info, Polsat, TV4, TVN, TVN7, TVN Turbo i Discovery. Reklama udostępniona została również na fanpage’u Ekspert Platinum w portalu społecznościom Facebook oraz na YouTube. Kreacja jest wynikiem współpracy firmy ORLEN OIL z agencją reklamową Just oraz reżyserem Maćkiem Kowalczukiem. Media zaplanował dom mediowy Zenith OptiMedia.
Komentarze (0)