Oleje silnikowe Mobil 1 wskazało 35 proc. spośród ponad 1000 respondentów. Taki poziom popularności marki dał olejom Mobil prestiżowy, Złoty Laur Klienta 2011. To już kolejne w tym roku wyróżnienie dla marki olejów Mobil. Według jednego z najbardziej wiarygodnych raportów GIPA, dotyczącego rynku motoryzacyjnego w Polsce, oleje Mobil utrwalają cały czas pozycję lidera rynku olejów silnikowych na wymianę i uzupełnienie.
- Złoty Laur Klienta jest dla nas jasnym sygnałem, że dzięki koncentracji na rozwoju technologii dla motoryzacji kierowcy darzą markę Mobil wielkim zaufaniem – mówi Ewa Jeżewska, specjalista ds. marketingu z ExxonMobil Poland. - Dużo uwagi poświęcamy udoskonalaniu naszych produktów, łącząc sponsoring sportów motorowych, w tym Formuły 1, z najlepszym, bo najtrudniejszym poligonem testowym dla olejów Mobil. Dzięki temu udaje nam się tworzyć oleje, które wyprzedzają coraz wyższe wymagania przemysłu motoryzacyjnego. I to dzięki temu każdy kierowca, który wybiera Mobil 1 wie, że sięga po produkt najwyższej jakości.
Zwycięzca konkursu – seria w pełni syntetycznych olejów silnikowych Mobil 1 – to zestaw technologicznie zaawansowanych olejów, doskonale dobranych pod względem lepkości i wymogów ekologicznych klasyfikacji ACEA. Dzięki temu zapewniają wyjątkową ochronę niemal każdego spotykanego dzisiaj silnika, niezależnie od warunków jazdy oraz przebiegu samochodu. Oleje Mobil 1 spełniają i przekraczają wymagania czołowych producentów samochodów w zakresie smarowania silników pojazdów osobowych. W ofercie w pełni syntetycznych olejów Mobil 1 znajdują się: Mobil 1 ESP 0W-40, Mobil 1 New Life 0W-40, Mobil 1 Peak Life 5W-50, Mobil 1 ESP Formula 5W-30, Mobil 1 Fuel Economy Formula 0W-30 oraz Mobil 1 Turbo Diesel 0W-40.
Kierowcy, którzy używają olejów silnikowych Mobil, widzą w trakcie eksploatacji swoich pojazdów efekty korzystania z technologii, które powstały na torach wyścigowych najbardziej utytułowanych serii: NASCAR, F1 czy też Porsche Mobil 1 Supercup. Mobil 1 od wielu lat jest Partnerem Technologicznym zespołu Formuły 1 Vodafone McLaren Mercedes, dostarczając zespołowi oleje syntetyczne, które wspomagają osiągi, wydajność i niezawodność bolidów podczas wyścigów.
W pełni syntetyczne oleje silnikowe Mobil 1 zostały tegorocznym laureatem konkursu Laur Klienta 2011 w kategorii „Oleje silnikowe”. Tym samym Mobil 1 został uznany przez polskich konsumentów za najlepszy i najchętniej polecany olej silnikowy.
Komentarze (0)