IV Międzynarodowe Targi Wiedzy Technicznej i Szkoleń
Tegoroczna, 4. edycja Targów Wiedzy Technicznej i Szkoleń pokazała jak ważny dla warsztatów jest dostęp do specjalistycznej wiedzy. Duże zainteresowanie zwiedzających zarówno ekspozycjami producentów części, jak i szkoleniami napawa sporym optymizmem, jeżeli chodzi o przyszłość niezależnego rynku napraw samochodów. Podobnie jak w innych zawodach, także w naszej branży postęp technologiczny wymaga stałego dokształcania się. Producenci części, dystrybutorzy i mechanicy muszą w tym zakresie ściśle współpracować.
Krzysztof Künstler General Manager LuK-Aftermarket Service Sp. z o.o.
Formuła targów sprawdziła się i jest warta kontynuowania. Liczba zwiedzających sama świadczy za siebie, potwierdza sprawną organizację targów. Patrząc z punktu widzenia LuK-Aftermarket Service, targi były udane. Podczas szkoleń i rozmów na naszym stoisku spotkaliśmy się z szerokim zainteresowaniem wiedzą na temat takich produktów, jak dwumasowe koła zamachowe, sprzęgła samonastawne SAC, łożyska kół czy też zestawów naprawczych rozrządu. Także uruchomiony w ubiegłym roku portal wiedzy technicznej RepXpert cieszy się szerokim zainteresowaniem. Z pewnością będziemy chcieli uczestniczyć także w przyszłych edycjach tych targów.
Jarosław Tunkiel i Jan Zieleśkiewicz z firmy Nissens.
To dla nas pierwsze targi w firmie Moto-Profil w jakich uczestniczyliśmy. Już od jakiegoś czasu obserwujemy ciekawy kierunek zmian na rodzimym rynku targów motoryzacyjnych, a impreza Moto-Profil jest tego świetnym przykładem. Mianowicie, dla producentów i dostawców, takich jak np. Nissens, znaczenie wystaw targowych przenosi się z ogólnopolskich imprez na lokalne, organizowane przez dystrybutorów. Oznacza to, że w Polsce nie ma obecnie odpowiedników wystaw, takich jak np. niemiecka Automechanika czy Equip Auto, jednak lukę tego miejsca doskonale wypełniają dobrze zorganizowane targi dużych hurtowni. Podczas takich imprez jak IV targi firmy Moto-Profil mamy okazję kontaktu z setkami klientów, którzy bezpośrednio zainteresowani są naszym produktem. Ich obecność nie jest zatem przypadkowa, co wyraźnie przekłada się na budowę kontaktu z rynkiem i rozpowszechnianie marki. Mechanik, warsztatowiec czy właściciel sklepu może dowiedzieć się podczas wizyty na naszym stoisku wszystkiego, co go interesuje w zakresie oferowanych przez nas produktów. Dodatkowo, podczas targów rozdajemy setki darmowych katalogów czy materiałów reklamowych, które stanowią przydatne narzędzia dla klientów sprzedających czy montujących nasze produkty. Warto podkreślić też, że targowa idea szkoleń, jaką proponuje Moto-Profil, zalicza się również do bardzo skutecznych narzędzi marketingowych. Nasze prelekcje gromadziły żywo zainteresowane audytorium słuchaczy, pragnących dowiedzieć się, w jakich technologiach wytwarzamy nasze chłodnice, co wpływa na ich zwiększoną żywotność i wydajność oraz chcących poznać historię firmy Nissens, której korzenie sięgają ponad 85 lat wstecz. Jeśli chodzi o całokształt, to z pewnością dużym plusem targów są wszelkiego rodzaju atrakcje, takie jak np. koncert na żywo znanych i lubianych gwiazd. A że dzisiejszych klientów trudno czymkolwiek zaskoczyć, takie dodatki z pewnością ich przyciągają. Reasumując, z udziału w targach jesteśmy bardzo zadowoleni. Jako dla producenta, są dla nas dobrym czasem budowy relacji z odbiorcami naszych produktów, jak i dystrybutorem. I choć dla wystawców weekendowe targi to zawsze dodatkowe godziny pracy, dobra zabawa i możliwość spotkania w znanym światku branży rekompensuje zmęczenie.
Komentarze (0)