Opony do naczep Goodyear LHT II otrzymały unijną kategorię „A” pod względem wydajności paliwowej. Kategoria ta dotyczy dwóch rozmiarów, które na rynku dostępne są od 2010 roku. W nowej, unijnej klasyfikacji doskonałe wyniki osiągnęły również nowe opony Marathon LHS II+ na oś sterującą i Regional RHT II do naczep, które otrzymały kategorię „B” ze względu na efektywność paliwową i przyczepność na mokrej nawierzchni. Dobre osiągi mają również opony na oś sterującą Regional RHS II, które w jednym rozmiarze otrzymały kategorię „C” pod względem efektywności paliwowej i „A” z uwagi na drogę hamowania na mokrej nawierzchni, a w drugim rozmiarze odpowiednio kategorie „B/B”.
Blisko połowa oferowanych obecnie opon Goodyear i Dunlop do pojazdów ciężarowych uzyskuje według klasyfikacji kategorie „C/C” lub wyższe. Organizacja branżowa niemieckiego przemysłu gumowego opisuje opony, które otrzymały kategorię „C/C” lub wyższą jako „bardzo dobre”, a opony z oznaczeniem „A/C” – „A/A” i „C/A” – „A/A” jako „wyjątkowo dobre”.
Blisko połowa oferowanych obecnie opon Goodyear i Dunlop do pojazdów ciężarowych uzyskuje według klasyfikacji kategorie „C/C” lub wyższe. Organizacja branżowa niemieckiego przemysłu gumowego opisuje opony, które otrzymały kategorię „C/C” lub wyższą jako „bardzo dobre”, a opony z oznaczeniem „A/C” – „A/A” i „C/A” – „A/A” jako „wyjątkowo dobre”.
Komentarze (0)