SP ER50 cechuje wszechstronna, niekierunkowa konstrukcja, wytrzymała budowa i szeroka stopka. Oponę opracowano z myślą o dźwigach terenowych, najczęściej stosowanych w branży budowlanej, przemyśle, przy budowie statków i w portach. Dla operatorów bardzo ważnym czynnikiem przy wyborze opon jest zachowanie dźwigu na drogach, szczególnie podczas jazdy po trasach szybkiego ruchu. Nowa opona posiada indeks nośności i prędkości 174F (wcześniej 177E), co zwiększa dopuszczalną prędkość z 70 km/h do 80 km/h, przy maksymalnym obciążeniu 6700 kg na oponę przy wyższej prędkości.
Konstrukcja opony SP ER50 zapewnia dobrą kierowalność i ułatwia manewry na wszystkich rodzajach nawierzchni. Bieżnik wyróżnia się ciągłą strefą centralną o zygzakowatym kształcie, co poprawia styk opony z nawierzchnią, zapobiega wibracjom i zwiększa komfort jazdy. Duże rowki zapewniają dobrą trakcję, a szeroka stopka opony umożliwia właściwy rozkład obciążenia, co przekłada się na równomierne zużycie opony. Istotna jest również wzmocniona konstrukcja i stabilność, tak ważne w oponie do dźwigu.
- To najlepsze opony, jakie kiedykolwiek montowaliśmy w naszych dźwigach – zapewnia Paul Coussens, właściciel wiodącego brytyjskiego przedsiębiorstwa wynajmu dźwigów Coussens of Bexhill Ltd. - Pokonały już u nas 13 250 kilometrów i wykazują doskonale równomierne zużycie. Nie stwierdziliśmy również żadnych śladów nagrzewania barków czy obszaru drutówki, co jest dużym osiągnięciem zważywszy, że dźwig regularnie pokonuje ponad 210 km, bez zatrzymywania się w celu schłodzenia opon
Komentarze (0)