Kontrolowane bezpieczeństwo i najwyższa trwałość dzięki technologii aramidowej ściany bocznej Nokian. Dynamiczne prowadzenie, ekstremalna trwałość i mocna przyczepność na mokrych nawierzchniach na trudnych drogach lokalnych i w ruchu miejskim dla małych i średnich samochodów typu SUV.
Nowa opona letnia Nokian Line SUV do różnorodnych zastosowań w samochodach SUV zapewnia przyjemny komfort, wysoką wydajność i dobrą przyczepność na mokrej nawierzchni. Jest to właściwy wybór również dla kierowców, którzy cenią sobie bezpieczną jazdę, lecz chcą się przy tym cieszyć dynamiką i mocą swoich samochodów sportowo-użytkowych zarówno na trudnych drogach lokalnych, jak i w ruchu miejskim. Ta komfortowa i sportowa opona jedzie prawie bez końca, ponieważ dzięki solidnej technologii aramidowej ściany bocznej Nokian wydłużono czas jej użytkowania do maksimum. Ponadto opona przyczynia się do mniejszego zużycia paliwa i jest zaprojektowana dla popularnych małych i średnich samochodów SUV.
Najważniejsze informacje:
Technologia aramidowej ściany bocznej Nokian. Wyjątkowa wytrzymałość. Materiał gumowy ściany bocznej zawiera ekstremalnie trwałe odcinkowe włókna aramidowe. Ten materiał jest znany z branży samolotowej i zbrojeniowej. Włókna aramidowe maksymalizują wytrzymałość ściany bocznej, sprawiając, że jest ona bardziej odporna na uszkodzenia i przecięcia.
Rowki trąbkowe. Skuteczniejsza ochrona przed aquaplaningiem. Rowki trąbkowe o kształcie pocisku zbierają wodę znajdującą się między oponą a nawierzchnią, przyspieszają przepływ wody od rowków głównych do rowków poprzecznych i maksymalizują przyczepność nawet na mokrych od deszczu drogach.
Rowki wodne. Lepsza stabilność prowadzenia, bezpieczeństwo na mokrych nawierzchniach. Głębokie rowki ukośne, które otwierają się na jednym końcu i stabilizują prowadzenie, dominują nad zewnętrznymi rowkami podłużnymi na środku. Ta innowacja zapobiega jednocześnie aquaplaningowi, zbierając wodę i odprowadzając ją do rowków podłużnych.
Ząbki zwiększające przyczepność. Lepszy grip. Zukosowane i prostokątne ząbki przyczepiają się w kontrolowany sposób do nawierzchni ulicy i zwiększają przyczepność podczas jazdy i przyspieszania.
Odprowadzanie kamieni. Większa trwałość. System odprowadzania kamieni czyści rowki bieżnika i zapobiega wbijaniu się kamieni w opony. W ten sposób można zwiększyć trwałość opony i chronić ją przed uszkodzeniami, szczególnie przy jeździe po nierównym terenie. Inni uczestnicy ruchu również będą się cieszyć, że spod kół samochodu wyskakuje mniej kamieni.
Koncepcja delikatnego toczenia. Mniejsze zużycie paliwa, bezpieczniejsze prowadzenie. Koncepcja ta łączy niższy opór toczenia z pewnym prowadzeniem przy wysokich prędkościach. Zoptymalizowano rowkowe lub lamelkowe bieżniki blokowe na barku opony. Otwory i rowki o różnych szerokościach, jak i bloki o różnych wielkościach ze wspornikami zwiększają sztywność i elastyczność bieżnika powierzchni tocznej. Sprawia to, że SUV prowadzi się podobnie do samochodu osobowego, a opona wytwarza mniej ciepła i przyczynia się do wyraźnie niższego zużycia paliwa.
Design cichych rowków. Większy komfort jazdy. Przypominające strukturę piłeczki golfowej zagłębienia w kształcie półkul na ścianach żeber podłużnych zapewniają dodatkowy komfort jazdy. Ta innowacja zmniejsza poziom hałasu wewnątrz i na zewnątrz auta. Ponadto redukuje ona opór powietrza i schładza opony, zwiększając przez to odporność na zużycie.
Mieszanka powierzchni tocznej z korali i krzemu serii Line. Doskonałe prowadzenie, dobra przyczepność na mokrej nawierzchni, niższe zużycie paliwa. Mieszanka powierzchni tocznej nowej generacji wykorzystuje koralową, rosnącą strukturę molekularną mieszanki krzemowo-gumowej w celu wzmocnienia sztywności powierzchni tocznej. Dzięki temu kierowca ma bardziej precyzyjną kontrolę nad pojazdem. Nowe opony Nokian Line SUV zapewniają doskonałą przyczepność zarówno na suchych, jak i mokrych nawierzchniach. Odznaczają się doskonałą odpornością na ścieranie i zachowują swoje właściwości przez cały okres eksploatacji. Całkowicie nowa kombinacja łańcuchów molekułowych redukuje wytwarzanie ciepła i zużycie paliwa.
Komentarze (0)