Paliwa i oleje

ponad rok temu  14.09.2016, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Optymalizują działania

Castrol koncentruje się na współpracy z mniejszą liczbą dużych autoryzowanych partnerów. W efekcie firma zamierza usprawnić proces obsługi klienta i dotrzeć do większej liczby odbiorców w Polsce, Czechach, na Słowacji i Węgrzech.

Region Europy Środkowo-Wschodniej, obejmujący Polskę, Czechy, Słowację i Węgry, jest wciąż rosnącym i ważnym rynkiem dla marki Castrol. Zmiany systemu dystrybucji spowodują, że autoryzowani dystrybutorzy będą wspólnie z Castrol zacieśniać relacje z klientami, podnosić jakość usług i zwiększać udziały w rynku.
– W rezultacie klienci zyskają lepszy dostęp do produktów Castrol. Razem z naszymi partnerami chcemy umacniać naszą pozycję jako jednego z czołowych producentów środków smarnych na wciąż rosnącym rynku – mówi Mathias Buschbeck, Central Cluster Sales Director.

– Optymalizacja systemu dystrybucji oznacza, że będziemy mieć mniej, ale większych partnerów. Chcemy z nimi blisko współpracować, tworząc swoisty „ekosystem Castrol”, który dostarczy narzędzia i schematy działania, zapewni szkolenia i dostęp do pełnej gamy naszych produktów i usług – podkreśla Sławomir Radoń, Sales Director Central Eastern Europe.
– Nasi partnerzy zostali wybrani w taki sposób, by sprostać oczekiwaniom klientów i specyfice każdego z rynków – mówi Ivo Lelkens, Central Cluster Industrial Distributor Sales Director. – Współpracujemy z firmami, które potrafią działać nieszablonowo, co pomoże nam jeszcze lepiej zadbać o klienta. Oczywiście będziemy wspierać naszych partnerów różnymi narzędziami.
– Nasze plany wzrostu w regionie Europy Środkowej i Wschodniej są bardzo ambitne i opierają się na zmianie systemu dystrybucji. W połączeniu z zaawansowanymi technologicznie produktami, które weszły lub wkrótce pojawią się na rynku, poszerzoną współpracą z producentami samochodów, sponsoringiem czy imprezami dla klientów, handlu i przemysłu, jesteśmy przekonani, że Castrol będzie chętnie wybieraną marką na tym rynku – podsumowuje Mathias Buschbeck.

Lista autoryzowanych dystrybutorów Castrol w Polsce: Aaltonen, Amtra, Arge, Autodistribution Polska, Auto Partner, Diversa, Etoll, Gordon, Inter Cars, Inter Land, Inter-Team, Maxol, Proauto, Onico.

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony