1. Nazwa sieci warsztatowej
Partner Elit
2. Nazwa podmiotu organizującego sieć
Organizatorem jest Elit Polska Sp. z o.o., należąca do LKQ Corporation – światowego lidera w dystrybucji części.
3. Określenie działalności
Usługi mechaniczne i elektromechaniczne.
4. Liczba zrzeszonych warsztatów
59 serwisów
5. Rodzaje usług
Szeroko rozumiane usługi mechaniczne dotyczące układów: zawieszenia, wydechowego, przeniesienia napędu, chłodzenia, hamulcowego i klimatyzacji, napraw silnikowych, wymiany oleju i innych płynów eksploatacyjnych oraz elektroniki samochodowej.
6. Korzyści z członkostwa w sieci
Przynależność do międzynarodowej sieci Partner Elit oznacza możliwość używania logo i szeroki program wsparcia technicznego (szkolenia techniczne, infolinia techniczna, dostęp do najnowszego oprogramowania). Po podpisaniu umowy serwis otrzymuje pakiet wsparcia marketingowego, w skład którego wchodzą: jednolita personalizowana wizualizacja, flagi, baner, książki serwisowe, kombinezony warsztatowe. Dodatkowo co roku otrzymuje: książki serwisowe, kombinezony warsztatowe i pakiet materiałów wizerunkowych.
7. Zobowiązania członków
Podnoszenie kwalifikacji poprzez uczestnictwo w szkoleniach organizowanych przez Elit Polska i wywiązywanie się z warunków handlowych zapisanych w umowie.
8. Struktura zarządzania siecią
Koordynator sieci oraz pion sprzedaży i marketingu.
9. Sposób komunikacji wewnątrz sieci
Bezpośrednio poprzez działy handlowe, drogą mailową, nasze wydawnictwo „Elit News” oraz strony internetowe: www.partner-elit.pl i www.elitpolska.pl.
10. Dostawy i czas realizacji
W zależności od lokalizacji: od 3 do 6 dostaw dziennie.
11. Plany rozwoju
150 serwisów na koniec 2019 roku.
12. Warunki przystąpienia dla nowych członków
- Minimum dwa stanowiska naprawcze.
- Minimum jeden podnośnik.
- Zestaw podstawowych narzędzi do przeprowadzenia szybkich napraw bieżących: układu zawieszenia, hamulcowego, kierowniczego, przeniesienia napędu, układu wydechowego, wymiany płynów eksploatacyjnych.
- Usługi świadczone na najwyższym poziomie, umożliwiające dokonanie napraw nowoczesnych samochodów.
- Posiadanie legalnego programu wsparcia technicznego.
- Udział przedstawicieli serwisu w co najmniej dwóch szkoleniach technicznych organizowanych lub wskazanych przez Elit Polska.
Elit Polska Sp. z o.o.
Makuszyńskiego 24
31-752 Kraków
www.elitpolska.pl
www.partner-elit.pl
www.starline-parts.com
Komentarze (0)