Pojazd serwisowy w furgonie integralnym ma sporo ograniczeń wynikających z przedniego napędu lub mniejszej siły pociągowej. Decydując się na mniejsze nadwozie (jak na zdjęciu), zaciera się sens pracy wewnątrz – jest po prostu ciasno i nisko
W naszej części świata podstawowym nośnikiem mobilnego warsztatu jest samochód dostawczy z nadwoziem furgonowym. Jednak nie musi tak być – ciekawą alternatywą są pojazdy na bazie pick-upów. Rzadko spotykane i często zapomniane mają kilka cennych zalet, nad którymi warto się pochylić.
Niekwestionowaną ojczyzną pick-upów są Stany Zjednoczone Ameryki Północnej, ale nie tylko. Azja, Afryka, Ameryka Południowa i Australia także preferują takie pojazdy. Natomiast Europa trochę obraziła się na pick-upy, chociaż nie do końca słusznie. Proste zestawienie zalet i wad tych rozwiązań transportowych może pomóc na nowo podejść do tematu optymalnego pojazdu serwisowego
Wady i zalety furgonów integralnych
Współczesne samochody dostawcze pod wieloma względami górują nad pick-upami. Są wygodne, pojemne, mocne, szybkie i dość tanie. Wysokie wnętrza ładowni...
Pełna treść artykułu dostępna jest tylko dla zalogowanych prenumeratorów Nowoczesnego Warsztatu.
Możesz odblokować dostęp poniżej lub zalogować się na stronie nowoczesnywarsztat.pl i ponownie przejść do tego artykułu.
Komentarze (0)