Wkrótce zostanie ogłoszony drugi etap konkursu na dofinansowanie w ramach poddziałania 3.3.3. POIR „Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand" realizowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości. Program skierowany jest do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw reprezentujących sektor części samochodowych i lotniczych, chcących pozyskać dofinansowanie na promocję na rynkach zagranicznych.
Przedsiębiorcy będą mogli ubiegać się o wsparcie finansowe na pokrycie części kosztów działań promocyjnych, w tym udziału w targach, które objęte zostały programem.
- Braliśmy udział w konsultacjach oraz spotkaniach z przedstawicielami Ministerstwa Rozwoju, gdzie wspólnie dyskutowaliśmy nad wyborem rynków i imprez targowych uwzględnionych w programie „Go to Brand". Liczba imprez dofinansowanych w programie została wstępnie potwierdzona, na liście znalazły się między innymi targi MIMS Automechanika w Moskwie – edycja 2017, 2018 oraz SIA & AutotechService w Kijowie – edycja 2017, 2018, 2019 - opowiadają przedstawiciele ITE Poland.
Przewidywana intensywność wsparcia wydatków kwalifikowanych związanych z udziałem w programie w postaci pomocy de minimis wynosi:
-60% dla średnich przedsiębiorstw
-75% dla małych przedsiębiorstw
-80% dla mikroprzedsiębiorstw z województwa mazowieckiego
-85% dla pozostałych mikroprzedsiębiorstw
Nabór wniosków w ramach podziałania 3.3.3. rozpocznie się pod koniec roku. O przyznaniu dofinansowania decyduje kolejność zgłoszeń. W pierwszym etapie konkursu na dofinansowanie wartość zgłoszonych projektów prawie trzykrotnie przekroczyła pulę dostępnych środków, dlatego zachęcamy do złożenia wniosków na stronie internetowej PARP, niezwłocznie po ogłoszeniu naboru.
Małgorzata Kielban
ITE Poland Sp. z o. o.
T: +48 61 662 66 95
E: kielban@ite-poland.com
W: www.ite-poland.com
Komentarze (0)