Garage Gurus, program pomocy technicznej realizowany przez firmę Tenneco, prezentuje nową, unikatową platformę internetową dla mechaników. Strona www.garagegurus.tech/pl-pl/ zapewnia techniczne wsparcie online i stanowi bazę niezbędnej wiedzy warsztatowej. Umożliwia także realizację szkoleń zawodowych różnego typu.
Materiały na www.garagegurus.tech będą opracowywane w różnych językach, m.in. w angielskim, hiszpańskim, holenderskim, niemieckim, rosyjskim, polskim i czeskim. Mają one na celu zapewnienie odpowiednich umiejętności, wyszkolenia i wiedzy, a więc cech niezbędnych do skutecznego wykonywania wysokiej jakości napraw i zmniejszenia liczby roszczeń gwarancyjnych. Wszystko to przekłada się na wzrost poziomu zadowolenia.
Na stronie znajdują się instrukcje montażu, wskazówki techniczne i filmy tematycznie związane z diagnostyką i naprawami. Wszystkie produkcje wspierane są przez najbardziej znane aftermarketowe marki motoryzacyjne, takie jak Monroe, Ferodo i MOOG. Zakres działalności Garage Gurus jest jednak szerszy i bardziej kompleksowy. Działa w oparciu o 4 „filary wsparcia”:
- On-Call – dedykowane centrum telefoniczne wsparcia technicznego. Świadczy usługi w zakresie informacji o produktach, problemach montażowych oraz odpowiada na zapytania gwarancyjne.
- On-The-Go – dział Garage Gurus przeprowadzający wizyty w warsztatach, zapewniający przeszkolenie w zakresie najnowszych produktów, narzędzi oraz technik naprawczych.
- Onsite – szkolenia oferowane przez wykwalifikowanych ekspertów Garage. Są wykonywane w punktach szkoleniowych DRiV lub u klienta.
- Online – dostępna przez 24 godziny platforma edukacyjna. Daje uczestnikom dostęp do szeregu webinarów oraz rozbudowanej biblioteki kursów szkoleniowych, wszystkie są bezpłatne.
Dodajmy, że zawartość portalu jest stale aktualizowana zgodnie z zapotrzebowaniem klientów oraz rozwojem techniki. Zespół Garage Gurus na bieżąco monitoruje trendy i nowe technologie, które mogą wpływać na codzienną pracę mechaników.
Komentarze (0)