Imron® Fleet Line
DuPont Refinish rozszerza swoją ofertę Imron® Fleet Line wprowadzając dwa nowe, zgodne z LZO, podkłady w systemie bez szlifowania – P721 oraz P727, w kolorach białym i czarnym. Te dwa dwuskładnikowe, wolne od chromianu podkłady mogą być wykorzystywane do przeprowadzania napraw o dowolnym rozmiarze i w różnych warunkach termicznych. Zostały one specjalnie opracowane do wydajnego stosowania w systemie “mokre na mokre” i nadają się do dokonywania napraw lakieru na dużych powierzchniach. Podkłady P721 i P727 są wyjątkowo uniwersalne: mogą być stosowane na różnych podłożach, między innymi na wyszlifowanych szpachlach poliestrowych, warstwach E-coat, podkładach wytrawiających i epoksydowych Imron® Fleet Line, a także na oryginalnych lakierach fabrycznych OEM i utwardzonych lakierach naprawczych. Zostały opracowane do stosowania pod wszystkimi warstwami nawierzchniowymi 2K Imron® Fleet Line oraz rozpuszczalnikowymi warstwami bazowymi DuPont Refinish. Kolejną zaletą P721 i P727 jest to, że przed nałożeniem kolejnej warstwy wymagają one jedynie 30-minutowej przerwy potrzebnej na odparowanie rozpuszczalnika. P721 i P727 są częścią systemu ValueShade® i mogą być łączone z pigmentami PowerTints®.
- Dzięki P721 i P727 rozszerzyliśmy ofertę unikalnych, wyjątkowo uniwersalnych podkładów Imron® Fleet Line. Opracowane specjalnie z myślą o efektywnym nakładaniu mokre na mokre, pomogą one lakiernikom zwiększyć produktywność, a tym samym podnieść przerób warsztatu – mówi Michael Maier, kierownik ds. marki DuPont Refinish na obszarze Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Te dwa nowe podkłady w systemie bez szlifowania są dostępne w puszkach o pojemności trzy i pół litra.
Komentarze (0)