Ciekawsze nowości zawarte w bieżącej „podwójnej” wersji 38/39 dotyczą np. systemów BodyComputera, immobilizera, klimatyzacji w BMW X3, skrzyni automatycznej w Fiacie Fiorino, systemów ABS, BodyComputera, air-bagu w Fordzie Mondeo 2007, systemu wtrysku diesla w Oplu Astrze G, BodyComputera, nawigacji w Renault Espace, linii CAN, radia wielofunkcyjnego we Fiacie Bravo 2007, kilku nowych silników w modelach Alfa-Romeo i wiele innych.
W samochodach dostawczych pojawiły się aktualizacje systemów w Citroënie Jumper, Fordzie Transicie, Mercedesie Sprinterze, Peugeocie Boxer itp. Jest nowa, długa lista modeli samochodów, w których aktualizacji poddano możliwości kasowania/resetowania kontrolek serwisowych i/lub wskaźników oraz airbagów. W wersji oprogramowania IDC3 PLUS zostało dodanych wiele nowych schematów elektrycznych układu sterowania silnikiem, airbag, ABS, immobilizer, Konfortu itp. m.in. w markach Alfa Romeo, Audi, BMW, Chrysler, Citroën, Fiat, Ford, Kia, Mercedes, Peugeot, Renault, Subaru, VW, Volvo i innych.
Obszerne i szczegółowe informacje o nowościach w aktualizacjach TEXA znajdują się na stronie www.texapoland.pl
Komentarze (0)