Lotos Oil – spółka zależna Grupy Lotos – uruchamia drugą edycję cieszącego się olbrzymią popularnością programu wsparcia kontrahentów. Nosi ona nazwę „Razem w przyszłość 2.0”. Spółka gwarantuje wypłatę już w lipcu premii półrocznej i daje możliwość przenoszenia niewykorzystanych budżetów marketingowych na kolejne okresy. Chce także wspierać marketingowo swoich dystrybutorów w budowaniu ich pozycji na rynkach lokalnych poprzez promocje cenowe i z nagrodami.
– Żyjemy w niezwykłych czasach, które wymagają nieszablonowego myślenia i elastycznego reagowania na sytuację rynkową – mówi Aleksandra Jankowska, wiceprezes zarządu Lotos Oil. – W naszym olejowym mikroświecie istnieje silna więź między producentem środków smarnych a ich dystrybutorem. To rodzaj współzależności, która wymaga czasem niestandardowych rozwiązań. Nasza ubiegłoroczna akcja spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem, ponieważ oferowała realną pomoc w najtrudniejszym okresie pandemii. Postanowiliśmy ją powtórzyć i dziś, kiedy – wszystko na to wskazuje – zbliżamy się do stopniowego odmrażania gospodarki. Chcemy pomóc naszym partnerom w tym trudnym okresie.
Wzorem ubiegłorocznej edycji, również w tym roku przygotowano szereg ciekawych rozwiązań dla kontrahentów spółki, przede wszystkim tych związanych umową dystrybutorską. Jedną z nich jest wypłata premii półrocznej już w lipcu, uwarunkowana wykonaniem planu sprzedaży. Spółka wyszła także naprzeciw oczekiwaom partnerów handlowych i zaproponowała możliwość elastycznego przenoszenia budżetów marketingowych między okresami rozliczeniowymi.
Dystrybutorzy, którzy pomimo bardzo trudnych warunków działania w 2020 r. zrealizowali plan sprzedaży, mogą liczyć na jeszcze jedną niespodziankę. Spółka chciałaby ich wspierać w budowaniu pozycji na rynku lokalnym poprzez nowy branding ich samochodów firmowych i wizualizacji siedzib ich oraz ich klientów. Zainteresowane firmy mogą w tym zakresie liczyć na pomoc opiekunów handlowych.
Zarząd spółki olejowej jest przekonany, że program „Razem w przyszłość 2.0” przyczyni się do efektywnego powrotu do normalnego funkcjonowania współpracujących z producentem środków smarnych firm i pomoże w uchronieniu niejednego miejsca pracy na polskim rynku.
– Przekonaliśmy się, że polska gospodarka okazała się znacznie bardziej odporna, niż wielu z nas przewidywało wiosną ubiegłego roku. Wracamy na dobrze znane tory wzrostu, gdzie liczą się determinacja, jakość i współpraca pomiędzy producentem, dystrybutorem i użytkownikiem – dodaje Adam Sekściński, prezes zarządu Lotos Oil.
Celem jest przyszłość
Poza bieżącymi działaniami, aneksami do umów czy promocjami, z których pierwsza właśnie się zaczyna i skierowana jest do branży rolniczej, spółka zaplanowała również działania długofalowe. Te z kolei związane są z będącą w fazie przygotowania prac technologią wytwarzania środków smarnych w oparciu o HBO – technologię hydrokrakingowego bloku olejowego.
– Rozpoczynając produkcję wysokojakościowych baz gr. II, dołączymy do grona największych uznanych firm światowych zapewniających kompleksowe i wszechstronne zaopatrzenie rynkowe. Na nowej technologii i innowacyjności produktów w pierwszej kolejności skorzystają nasi partnerzy handlowi, którzy byli z nami w trudnym 2020 roku i są czy dołączą do nas w tym roku. Byliśmy razem w najtrudniejszym momencie, będziemy i teraz, kiedy świat wraca do normalnego funkcjonowania. Współpraca z nami w przyszłości zaowocuje dostępem do najnowszej technologii i unikalnych technologicznie środków smarnych. Program „Razem w przyszłość 2.0” ma nie tylko pomóc w powrocie do normalności, ale także dać perspektywę na przyszłość – podsumowuje Adam Sekściński.
Komentarze (0)