Promocje

ponad rok temu  14.12.2020, ~ Administrator - ,   Czas czytania 1 minuta

Ponad 700 uczestników MEYLExperience

Zorganizowane online wydarzenie miało na celu prezentację bestsellerów i innowacji Meyle na independent aftermarket.

Po odwołaniu tegorocznej Automechaniki hamburski producent w krótkim czasie zbudował wirtualne stoisko targowe, które działało przez 8 tygodni. Od 8 września, czyli tego samego dnia, kiedy pierwotnie miały rozpocząć się targi we Frankfurcie, klienci i partnerzy mogli na interaktywnej platformie przekonać się o zaletach najlepszych produktów i rozwiązań Meyle, a także nawiązać osobisty kontakt z ekspertami firmy z działów sprzedaży, marketingu i zastosowań produktów.
– Widzimy duży potencjał w digitalizacji i planujemy w przyszłości dalej rozbudowywać tak nowatorskie rozwiązania, jak MEYLExperience – mówi André Sobottka, członek zarządu Meyle odpowiedzialny za sprzedaż, marketing i komunikację, który pozytywnie podsumowuje zakończenie projektu. W ramach MEYLExperience eksperci przeprowadzili ponad 270 rozmów z ponad 700 uczestnikami z całego świata. Na wirtualnym stoisku odbyła się m.in. premiera nowego filtra kabinowego Meyle-PD. – Otrzymaliśmy wiele pozytywnych opinii od naszych klientów i partnerów, które potwierdzają słuszność decyzji o organizacji wirtualnego stoiska targowego. Chociaż w tym roku nie mogliśmy osobiście filiżanką kawy powitać naszych klientów i partnerów na stoisku targowym, to dzięki platformie cyfrowej przeprowadziliśmy z nimi wiele interesujących rozmów.

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony