Sieci warsztatowe

ponad rok temu  09.02.2022, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Premio Opony – Serwis samochodowy

Nazwa sieci warsztatowej
Premio Opony – Serwis samochodowy

Nazwa podmiotu organizującego sieć
Goodyear Polska Sp. z o.o.

Określenie działalności
Premio to marka sieci serwisów samochodowych typu fast fit świadczących usługi w zakresie szybkiej mechaniki samochodowej:

  • sprzedaż i montaż opon,
  • wymiana hamulców i oleju,
  • sprzedaż części zamiennych,
  • ustawienie geometrii kół,
  • serwis klimatyzacji,
  • przeglądy pogwarancyjne,
  • sprzedaż felg.

Liczba zrzeszonych członków
Ponad 150 punktów.

Rodzaj usług

  • sprzedaż i montaż opon,
  • wymiana hamulców, oleju,
  • sprzedaż części zamiennych,
  • ustawienie geometrii kół,
  • serwis klimatyzacji,
  • przeglądy pogwarancyjne,
  • sprzedaż felg.

Korzyści z członkostwa w sieci

  • Oferujemy szereg sprawdzonych rozwiązań, które wspierają maksymalizację przychodów i pomagają optymalizować koszty. Dla serwisów niezależnych zazwyczaj są trudno dostępne lub wiążą się z o wiele większymi kosztami.
  • Regularna wymiana know-how pomiędzy Premio i partnerami. Gwarantujemy też dostęp do szkoleń prowadzonych pod patronatem Goodyear, podnoszących kompetencje pracowników serwisów.
  • Oferujemy wsparcie w działaniach marketingowych.
  • Zapewniamy oznakowanie zewnętrzne punktu i elementy wystroju wnętrza.

Zobowiązania członków

  • Podpisanie umowy franczyzowej i przestrzeganie jej warunków.
  • Dostosowanie serwisu do specyfikacji sieci. Każdy wydzielony obszar serwisu, poza strefą serwisowo-magazynową, musi dysponować przestrzenią przeznaczoną wyłącznie dla klienta ostatecznego.
  • Utrzymywanie odpowiedniego poziomu wiedzy merytorycznej i umiejętności zatrudnionych pracowników.

Struktura zarządzania siecią
Współpraca z członkami sieci – partnerami biznesowymi – w ramach umowy franczyzowej.

Sposób komunikacji wewnątrz sieci
Regularny poprzez nowoczesne kanały komunikacji B2B oraz cykliczne spotkania regionalne i ogólnopolskie.

Dostawy i czas realizacji
Ustalane indywidualnie.

Plany rozwoju
Nie ustajemy w dążeniach do dalszego rozwoju. Konsekwentnie realizujemy strategię ekspansji sieci w Polsce, co przekłada się na wzrost sieci o kolejnych nowych członków.

Warunki przystąpienia do sieci
Serwis powinien posiadać biuro obsługi klienta i min. 3 stanowiska do obsługi pojazdów. Wymogi dotyczą też działu sprzedaży, gdyż wysoka jakość obsługi klienta jest podstawą naszej działalności. Niezbędne jest miejsce, gdzie klient może wygodnie poczekać na wykonanie usługi. Serwis musi mieć też magazyn i przestrzeń do przechowywania opon. Każdorazowo przed przystąpieniem do sieci przeprowadzany jest audyt zero, który określa m.in. plan zaadaptowania punktu do standardów przyjętych w ramach współpracy z siecią Premio Opony - Serwis samochodowy.

Koordynator sieci:
Tomasz Drzewiecki
Retail Director Europe East North

Goodyear Polska Sp. z o.o.
ul. Krakowiaków 46, 02-255 Warszawa
tomasz_drzewiecki@goodyear.com
www.premio.pl

B1 - prenumerata NW podstrony

GALERIA ZDJĘĆ

Premio Opony – Serwis samochodowy
Tomasz Drzewiecki

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony