Goodyear wprowadza na nasz rynek sieć punktów serwisowych typu fast-fit
W Gdańsku został otwarty pierwszy w Polsce punkt serwisowy Premio. W ciągu najbliższych kilku miesięcy pojawi się ich kilkadziesiąt. Pod patronatem koncernu Goodyear powstaje w Polsce sieć serwisów samochodowych, w których będzie można szybko oraz niedrogo dokonać przeglądu auta, przeprowadzić podstawowe naprawy i kupić opony. Według ostrożnych szacunków, do końca 2006 roku ma być uruchomionych 30 stacji sieci Premio.
Za rok punktów ma być ponad 80, a w przeciągu najbliższych trzech lat sieć powiększy się do co najmniej 120 punktów. W Premio można serwisować opony, wydechy, układy hamulcowe lub wymieniać olej. Doświadczeni mechanicy Premio mogą także sprawdzić i skorygować geometrię oraz przeprowadzić okresowe przeglądy aut.
Sieć Premio od początku swojego istnienia związana jest z Goodyearem. Dlatego w punktach serwisowych w Polsce oferowane będą przede wszystkim opony, takich marek jak: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava czy polska Dębica, choć nie będzie brakowało także opon innych firm.
Historia Premio sięga 1972 roku, kiedy koncern Goodyear kupił niemiecką sieć Kempten. W 1996 roku marka Premio Reifen-Service była już najbardziej prestiżową siecią detaliczną w Niemczech. Dziś u naszych zachodnich sąsiadów działa prawie 900 punktów, co sprawia, że Premio jest największą grupą w Niemczech (jej udział w niemieckim rynku detalicznym opon wynosi aż 20 procent!) i jedną z największych w całej Unii Europejskiej.
- Dewizą Goodyeara jest jakość i bezpieczeństwo. Dotyczy to zarówno naszych opon, jak i usług oferowanych klientom przez związaną z Goodyearem sieć Premio – powiedział Zdzisław Chabowski, prezes Goodyear Dunlop Tires Polska.
– Jestem przekonany, że Premio już wkrótce staną się ulubionymi warsztatami milionów polskich kierowców. Wszyscy będziemy czuć się bezpieczniej wiedząc, że coraz więcej samochodów jest w naszym kraju serwisowanych w sieci o europejskiej renomie – dodał Zdzisław Chabowski.
Według analityków koncernu Good-year, o sukcesie punktów Premio w Polsce powinny zdecydować trzy podstawowe zalety tej sieci:
- jako związane z Goodyearem serwisy Premio będą mogły zaproponować klientom markowe opony wraz z profesjonalnym serwisem samochodowym,
- we wszystkich punktach Premio obowiązują najwyższe standardy wykonywanych usług; o ich poziomie świadczy fakt, że docenili je bardzo wymagający niemieccy kierowcy,
- każdy klient Premio ma pewność, że zostanie obsłużony uprzejmie, a przede wszystkim bardzo szybko.
- Już od kilku lat serwis Ring w Gdańsku świadczy usługi nie tylko w zakresie wymiany i sprzedaży opon, ale również przeglądów samochodów. Wysoka jakość usług, doświadczeni mechanicy oraz dobra lokalizacja serwisu sprawiły, że Goodyear zaproponował przystąpienie do swojej sieci Premio. Jestem przekonany, że dzięki atrakcyjnej ofercie Premio skorzysta nie tylko mój serwis, ale przede wszystkim dotychczasowi i potencjalni klienci – powiedział Włodzimierz Bińkowski, właściciel serwisu Premio-Ring, pierwszego serwisu sieci Premio w Polsce.
W Gdańsku został otwarty pierwszy w Polsce punkt serwisowy Premio. W ciągu najbliższych kilku miesięcy pojawi się ich kilkadziesiąt. Pod patronatem koncernu Goodyear powstaje w Polsce sieć serwisów samochodowych, w których będzie można szybko oraz niedrogo dokonać przeglądu auta, przeprowadzić podstawowe naprawy i kupić opony. Według ostrożnych szacunków, do końca 2006 roku ma być uruchomionych 30 stacji sieci Premio.
Za rok punktów ma być ponad 80, a w przeciągu najbliższych trzech lat sieć powiększy się do co najmniej 120 punktów. W Premio można serwisować opony, wydechy, układy hamulcowe lub wymieniać olej. Doświadczeni mechanicy Premio mogą także sprawdzić i skorygować geometrię oraz przeprowadzić okresowe przeglądy aut.
Sieć Premio od początku swojego istnienia związana jest z Goodyearem. Dlatego w punktach serwisowych w Polsce oferowane będą przede wszystkim opony, takich marek jak: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava czy polska Dębica, choć nie będzie brakowało także opon innych firm.
Historia Premio sięga 1972 roku, kiedy koncern Goodyear kupił niemiecką sieć Kempten. W 1996 roku marka Premio Reifen-Service była już najbardziej prestiżową siecią detaliczną w Niemczech. Dziś u naszych zachodnich sąsiadów działa prawie 900 punktów, co sprawia, że Premio jest największą grupą w Niemczech (jej udział w niemieckim rynku detalicznym opon wynosi aż 20 procent!) i jedną z największych w całej Unii Europejskiej.
- Dewizą Goodyeara jest jakość i bezpieczeństwo. Dotyczy to zarówno naszych opon, jak i usług oferowanych klientom przez związaną z Goodyearem sieć Premio – powiedział Zdzisław Chabowski, prezes Goodyear Dunlop Tires Polska.
– Jestem przekonany, że Premio już wkrótce staną się ulubionymi warsztatami milionów polskich kierowców. Wszyscy będziemy czuć się bezpieczniej wiedząc, że coraz więcej samochodów jest w naszym kraju serwisowanych w sieci o europejskiej renomie – dodał Zdzisław Chabowski.
Według analityków koncernu Good-year, o sukcesie punktów Premio w Polsce powinny zdecydować trzy podstawowe zalety tej sieci:
- jako związane z Goodyearem serwisy Premio będą mogły zaproponować klientom markowe opony wraz z profesjonalnym serwisem samochodowym,
- we wszystkich punktach Premio obowiązują najwyższe standardy wykonywanych usług; o ich poziomie świadczy fakt, że docenili je bardzo wymagający niemieccy kierowcy,
- każdy klient Premio ma pewność, że zostanie obsłużony uprzejmie, a przede wszystkim bardzo szybko.
- Już od kilku lat serwis Ring w Gdańsku świadczy usługi nie tylko w zakresie wymiany i sprzedaży opon, ale również przeglądów samochodów. Wysoka jakość usług, doświadczeni mechanicy oraz dobra lokalizacja serwisu sprawiły, że Goodyear zaproponował przystąpienie do swojej sieci Premio. Jestem przekonany, że dzięki atrakcyjnej ofercie Premio skorzysta nie tylko mój serwis, ale przede wszystkim dotychczasowi i potencjalni klienci – powiedział Włodzimierz Bińkowski, właściciel serwisu Premio-Ring, pierwszego serwisu sieci Premio w Polsce.
Komentarze (0)