BASF Coatings: Restrukturyzacja w Polsce zakończona
BASF Coatings zakończył restrukturyzację w Polsce. Z tej okazji w pałacu w Krześlicach pod poznaniem przygotowano wielką imprezę dla klientów.
Po zakończeniu współpracy z poprzednim importerem (Webolit), BASF Coatings wprowadza na rynek markę Glasurit®, od razu poprzez polskich dilerów. Dla klientów nic się nie zmieni: – Restrukturyzacja nie zmieni najwyższej jakości naszych usług – zapewnia BASF Coatings. Będziemy nawet nadal pracować z tymi samymi, fachowymi i niezawodnymi pracownikami.
,,ProFit with Glasurit” zgromadził w pałacu w Krześlicach pod poznaniem ponad 140 klientów, partnerów i współpracowników firmy. Impreza połączyła charakter informacyjny z rozrywkowym.
Szef dystrybucji BASF Coatings w Polsce, Andreas Riehemann, zaprezentował nową firmę na polskim rynku i jej ogromny potencjał. Kierownik do spraw współpracy z najważniejszymi klientami, Wofgang Bellers, podkreślił wspaniałą współpracę Glasuritu ze wszystkimi lakierniami i warsztatami samochodowymi. Uczestnicy wysłuchali także rozmów Profit-Managera PRO (Franka Kuwarka) i RATIO-CONCEPT-plus (Richarda Kamermansa) w specjalnym programie prowadzonym przez Manuela Burmeiera.
W pałacu w Krześlicach pod Poznaniem spotkało się 140 klientów, partnerów i pracowników ,,Glasuritu” na imprezie pod nazwą ,,ProFit with Glasurit” (,,Zysk z Glasuritem”). Bogaty program spotkania połączył informację z rozrywką.
Wielką atrakcją było zaprezentowanie przez Product Management (Ina Bachert i Alina Corradini) opartego na wodzie systemu 90 Line oraz regulacji VOC, które stosuje się w Polsce podobnie jak w innych krajach europejskich. Eksperci podkreślili, że termin przejścia na produkty z małą zawartością rozpuszczalnika określony został na rok 2007, co wywiera presję na Polskę, szczególnie, że udział tych produktów w rynku jest ciągle bardzo mały. W programie imprezy z klientami znalazło się także miejsce na wieczorne spotkanie przy grillu, tańcu i muzyce ludowej. Była to wspaniała okazja do wzajemnego poznania się i zacieśnienia kontaktów biznesowych.
DW
Komentarze (0)