Wielkim sukcesem zakończyła się czwarta edycja promocji Norton Sport, w której główną nagrodą był rejs legendarnym żaglowcem “Zawisza Czarny”. Uroczyste losowanie Zwycięzców odbyło się 3 sierpnia br. w siedzibie Organizatora Loterii.
Norton Sport jest akcją długofalową. Od początku cieszy się ogromnym, niesłabnącym zainteresowaniem rynku. Towarzyszą jej działania reklamowe, materiały POS oraz aktywności na stronie internetowej www.nortonsport.pl. Cechą szczególną promocji jest nagroda główna – sportowa atrakcja dużego formatu. W poprzednich edycjach do wygrania były: wyjazd na GP Formuły 1, narciarska eskapada w austriackie Alpy oraz podróż i pobyt w słonecznej Katalonii wraz z biletem na mecz gwiazd z F.C. Barcelona.
Norton Sport Sailing zakończyła się 26 lipca 2009 roku. Wzięli w niej udział klienci punktów dystrybucyjnych, którzy dokonali zakupów produktów marki Norton lub/i Norton Clipper na kwotę minimum 500 zł brutto i wysłali prawidłowo wypełniony kupon zgłoszeniowy. Dzięki zastosowanemu mechanizmowi loterii, lojalni klienci mogli zwiększać swoją szansę na wygraną. Laureatem nagrody głównej w czwartej edycji Norton Sport został Pan Mariusz Szafaryn z Ostrołęki, który gdy dowiedział się o zwycięstwie powiedział: Norton Sport to bardzo fajna zabawa z atrakcyjnymi nagrodami. Cieszę się, że losowanie było dla mnie szczęśliwe. Mam nadzieję, że rejs będzie udany. Jeżeli Promocja Norton Sport będzie kontynuowana, z pewnością będę brał w niej udział. Za opracowanie pomysłu na mechanizm Promocji Norton Sport, dobór nagród, kreację materiałów POS i pełną obsługę, odpowiedzialna była warszawska agencja Umbrella Marketing Group. Firma Saint-Gobain Abrasives to jeden z największych w Polsce i na świecie producentów materiałów ściernych. Produkty SGA znajdują zastosowanie w obróbce różnego rodzaju materiałów: stali, żeliw, tworzyw sztucznych, a także szkła i drewna. Saint-Gobain Abrasives działa w Polsce od 1998 roku.
Komentarze (0)