Nie trzeba wymieniać całego okablowania. Wystarczy zmienić fragment, w którym wystąpił problem. W warsztatach dokonuje się obecnie albo pełnej wymiany okablowania, albo lutowania przewodów. Pamiętajmy, że kompletna wiązka kabli nie jest tania, a intensywne ich lutowanie jest rozwiązaniem nietrwałym, ponieważ lutowany materiał sztywnieje i nie jest elastyczny, do następnego naprężenia i zagięcia złamie się ponownie. Vemo oferuje alternatywę – zamiast pełnej wymiany okablowania, naprawić możesz tylko obszar uszkodzony.
W Vemo zastosowano osłonę ochronną OEM, a wszystkie kable izolowane są wykonane z krzemu, mają bardzo wysoką elastyczność i długi okres trwałości.
Zestaw naprawczy kabli Vemo, ze względu na złącza antywstrząsowe i termokurczliwie oraz konkretne kolory kabli – wzorowane na oryginalnych kolorach producentów pojazdów – doskonale pasują do okablowania oryginalnego.
Komentarze (0)