Filtry cząstek stałych, montowane w samochodach z silnikami wysokoprężnymi od początku lat dwutysięcznych, mają oczyszczać spaliny z sadzy. Dzięki ich zastosowaniu w układzie wydechowym pojazdów ilość emitowanych do środowiska zanieczyszczeń zmniejsza się wielokrotnie.
Cząstki stałe są powodem ciężkich schorzeń nowotworowych, układu oddechowego ale także wpływają na poziom IQ i wywołują problemy z płodnością. Polska jest wstydliwym liderem rankingu największych trucicieli Europy, a także państwem, gdzie ciągle toleruje się nielegalne praktyki wycinania filtra cząstek stałych. Regenerowane filtry cząstek stałych dostępne w ofercie AVA są przeznaczone dla tych kierowców i właścicieli flot samochodowych, którzy dbając o środowisko, chcą w możliwie ekonomiczny sposób wymienić zużyty filtr.
W ofercie AVA Quality Cooling pojawiło się 13 regenerowanych filtrów cząstek stałych wraz z zestawem montażowym. Produkty przeznaczone są do autobusów i pojazdów ciężarowych marek: RVI, Volvo, DAF, Van Hool, Iveco, MAN, Mercedes, Setra i Neoplan – szczegółowe informacje o zastosowaniach i cenach znaleźć można w katalogu online: katalog.highwayint.com.
Kryteria dla starych części
Aby otrzymać zwrot kaucji za starą część, musi ona nadawać się do regeneracji. W celu zapewnienia sprawnego przebiegu zwrotu kaucji za stare części należy przestrzegać następujących zaleceń:
- stara część musi być zgodna z dostarczonym numerem artykułu,
- akceptujemy wyłącznie filtry producentów oryginalnych części lub Eminox,
- do odsyłki należy użyć dołączonego worka ochronnego oraz naszego oryginalnego opakowania z odpowiednim materiałem wypełniającym, aby zapobiec uszkodzeniom transportowym.
Poza tym:
- wkład filtra nie może mieć uszkodzeń zewnętrznych lub wewnętrznych ani być zanieczyszczony cieczami (uszkodzenia wewnętrzne mogą być wykryte tylko rentgenem lub poprzez pomiar przepływu, ale pierwszą oznaką mogą być odgłosy grzechotania),
- krawędzie powierzchni uszczelniających filtra nie mogą być uszkodzone,
- w obudowie nie może być dziur, wgnieceń ani innych uszkodzeń (mechanicznych).
Komentarze (0)