Diagnostyka

ponad rok temu  23.05.2016, ~ Administrator - ,   Czas czytania 4 minuty

Renault Espace

Dzięki uprzejmości firmy TEXA POLAND Sp. z o.o. publikujemy kolejne schematy. Liczymy, że ułatwią one Państwu w jeszcze większym stopniu naprawianie pojazdów.

Legenda elementów – schemat wtrysku
Samochody osobowe/RENAULT/Espace IV
[02>14] (JK)/3.0 V6 dCi/Sam. jednobryłowy/P9X-715 (133 kW)
 -/-/-/-/-
 B1 Akumulator zapłonowy
 E1 Centralka elektroniczna sterowania silnika
 E10 Centralka elektroniczna ABS
 E102 Moduł sterujący wtryskiwaczy
 E11 Centralka elektroniczna tablicy rozdzielczej
 E133 Centralka elektroniczna klimatyzacji
 E3 Komputer pokładowy
 E400 Komputer pokładowy skrzynka ECU, bezpieczniki i przekaźniki
 E7 Urządzenie sterujące elektroniczną blokadą kierownicy
 E97 Moduł świec żarowych, wstępne nagrzewanie
 F18 Bezpiecznik 70 A
 F21 Bezpiecznik 60 A
 F6 Bezpiecznik 20 A
 FM12 Bezpiecznik 70 A
 FM15 Bezpiecznik 60 A
 FM3 Bezpiecznik 30 A
 FM6 Bezpiecznik 10 A
 FUSE Bezpiecznik 400 A
 G1 Alternator
 H10 Świece żarowe
 I106 Przełącznik regulatora prędkości ACC
 I107 Włącznik regulatora – ogranicznika prędkości
 I2 Wyłącznik pedału hamulca
 I444 Przełącznik położenia dźwigni zmiany biegów PN
 J201 Wtryskiwacz magnetyczny wspólnej szyny cylindra nr 1
 J202 Wtryskiwacz magnetyczny wspólnej szyny cylindra nr 2
 J203 Wtryskiwacz magnetyczny wspólnej szyny cylindra nr 3
 J204 Wtryskiwacz magnetyczny wspólnej szyny cylindra nr 4
 J205 Magnetyczny wtryskiwacz common rail cylindra 5
 J206 Magnetyczny wtryskiwacz common rail cylindra 6
 M1 Rozrusznik
 M3-1 Silnik wentylatora chłodzenia silnika oraz klimatyzator
 M3-2 Silnik wentylatora chłodzenia silnika oraz klimatyzator
 R40 Przekaźnik odłączenia paliwa
 R77-1 Przekaźnik wentylatora chłodzenia silnika wysoka prędkość
 R77-2 Przekaźnik wentylatora chłodzenia silnika wysoka prędkość
 R78 Przekaźnik wentylatora chłodzenia silnika niska prędkość
 R87 Przekaźnik główny
 S1 Analogowy miernik masy powietrza
 S149 Czujnik położenia turbiny geometrii zmiennej
 S192 Czujnik ciśnienia doładowania
 S20 Czujnik indukcyjny fazy
 S24 Czujnik indukcyjny obrotów/min
 S490 Czujnik ciśnienia w układzie recyrkulacji spalin
 S577 Czujnik ciśnienia paliwa
 S59 Czujnik temperatury powietrza dolotowego
 S6 Podwójny potencjometr pedału przyspieszenia
 S60 Czujnik temperatury paliwa
 S68 Czujnik temperatury płynu chłodzącego
 V10 Elektrozawór EGR
 V32 Elektrozawór regulacyjny zmiennej geometrii turbiny
 V409-1 Elektrozawór regulacji dopływu paliwa
 V409-2 Elektrozawór regulacji dopływu paliwa
 X1 Złącze diagnostyczne
 X2 Styk obrotowy kierownicy


 Pin Funkcja
 001 EUS sterowania silnika – zasilanie + 12 V
 002 EUS sterowania silnika – zasilanie + 12 V
 003 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
 004 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
 005 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
 006 Nieokablowany
 007 Podwójny potencjometr pedału gazu – zasilanie + 5 V
 008 Potencjometr pedału gazu – sygnał
 009 Nieokablowany
 010 Stycznik obrotowy kierownicy – sygnał
 011 Urządzenie sterujące silnika – uziemienie urządzeń
 012 Nieokablowany
 013 Nieokablowany
 014 Nieokablowany
 015 Nieokablowany
 016 Nieokablowany
 017 Nieokablowany
 018 Przekaźnik wentylatora chłodzenia silnika niska prędkość – aktywacja potencjałem ujemnym
 019 Moduł przekaźnika świec żarowych nagrzewania wstępnego – aktywacja potencjałem ujemnym
 020 Nieokablowany
 021 Wyłącznik pedału hamulca – sygnał
 022 Nieokablowany
 023 Przełącznik regulatora – ogranicznik prędkości – sygnał
 024 EUS sterowania silnika – zasilanie +12 V
 025 Nieokablowany
 026 Urządzenie sterujące zarządzania silnika – zasilanie urządzeń + 5 V
 027 Potencjometr pedału gazu – sygnał
 028 Nieokablowany
 029 Czujnik temperatury powietrza dolotowego – sygnał
 030 Analogowy miernik masy powietrza – sygnał
 031 Potencjometr dwutorowy pedału gazu – uziemienie
 032 Nieokablowany
 033 Nieokablowany
 034 Nieokablowany
 035 Nieokablowany
 036 Nieokablowany
 037 Nieokablowany
 038 Przekaźnik wentylatora chłodzenia silnika wysoka prędkość – aktywacja potencjałem ujemnym
 039 Nieokablowany
 040 Nieokablowany
 041 Nieokablowany
 042 EUS sterowania silnika – zasilanie + 12 V
 043 Nieokablowany
 044 Moduł sterowania wtryskiwacza – sterownik
 045 Moduł sterowania wtryskiwacza – sterownik
 046 Moduł sterowania wtryskiwacza – sterownik
 047 Nieokablowany
 048 Nieokablowany
 049 Nieokablowany
 050 Nieokablowany
 051 Nieokablowany
 052 Nieokablowany
 053 Nieokablowany
 054 Nie okablowany
 055 Nieokablowany
 056 Nieokablowany
 057 Nieokablowany
 058 Nieokablowany
 059 Nieokablowany
 060 Nieokablowany
 061 Nieokablowany
 062 Nieokablowany
 063 Moduł sterowania wtryskiwacza – sterownik
 064 Moduł sterowania wtryskiwacza – sterownik
 065 Moduł sterowania wtryskiwacza – sterownik
 066 Moduł sterowania wtryskiwacza – niezdefiniowany
 067 Nieokablowany
 068 Nieokablowany
 069 Nieokablowany
 070 Nieokablowany
 071 Nieokablowany
 072 Nieokablowany
 073 Nieokablowany
 074 Nieokablowany
 075 Nieokablowany
 076 Przekaźnik odcięcia paliwa – aktywacja potencjałem ujemnym
 077 Nieokablowany
 078 Nieokablowany
 079 Nieokablowany
 080 Nieokablowany
 081 Przełącznik regulatora – ogranicznik prędkości – sygnał
 082 Magnetyczny wtryskiwacz common rail na cylindrze 2 – sterownik
 083 Magnetyczny wtryskiwacz common rail na cylindrze 4 – sterownik
 084 Magnetyczny wtryskiwacz common rail na cylindrze 6 – sterownik
 085 Nieokablowany
 086 Nieokablowany
 087 Urządzenie sterujące silnika – uziemienie urządzeń
 088 Nieokablowany
 089 Nieokablowany
 090 Magnetyczny wtryskiwacz common rail na cylindrze 1 – sterownik
 091 Magnetyczny wtryskiwacz common rail na cylindrze 3 – sterownik
 092 Magnetyczny wtryskiwacz common rail na cylindrze 5 – sterownik
 093 Czujnik ciśnienia doładowania – sygnał
 094 Czujnik ciśnienia recyrkulacji spalin – sygnał
 095 Urządzenie sterujące silnika – uziemienie urządzeń
 096 Nieokablowany
 097 Elektrozawór regulacyjny zmiennej geometrii turbiny – sterownik PWM
 098 Urządzenie sterujące zarządzania silnika – zasilanie urządzeń + 5 V
 099 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – sygnał
 100 Czujnik temperatury paliwa – sygnał
 101 Czujnik położenia turbiny o zmiennej geometrii – sygnał
 102 Czujnik indukcyjny fazy – masa
 103 Czujnik indukcyjny fazy – sygnał
 104 Nieokablowany
 105 Nieokablowany
 106 Jednostka sterująca silnika – sygnał urządzenia
 107 Jednostka sterująca silnika – sygnał urządzenia
 108 Nieokablowany
 109 Nieokablowany
 110 Indukcyjny czujnik obrotów – sygnał podczas rozruchu silnika
 110 Indukcyjny czujnik obrotów – sygnał podczas pracy silnika
 111 Indukcyjny czujnik obrotów – sygnał podczas pracy silnika
 111 Indukcyjny czujnik obrotów – sygnał podczas rozruchu silnika
 112 Nieokablowany
 113 Nieokablowany
 114 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
 115 Zawór EGR – sterownik PWM
 116 Urządzenie sterujące zarządzania silnika – zasilanie urządzeń + 12 V
 117 Nieokablowany
 118 Nieokablowany
 119 Nieokablowany
 120 Elektrozawór regulacji dopływu paliwa – sterowanie PWM
 121 Elektrozawór regulacji dopływu  paliwa – sterowanie PWM

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (1)

dodaj komentarz
  • ~ Tomm 1 ponad rok temu schemat jest od P9X 701 a nie 715, czyli od przedliftowej V6 a nie poliftowej.
    oceń komentarz 0 0 zgłoś do moderacji
do góry strony