- Życzę sympatykom „Pimp my Ride”, aby któregoś dnia, otwierając drzwi ujrzeli właśnie mnie, bo to oznacza, że ich fury zamienią się w dzieła sztuki! – powiedział w wywiadzie raper Kasta, który jest gospodarzem programu. W jesiennych odcinkach szczęśliwcy, którzy wygrali w konkursie organizowanych przez Coca-Cola Zero oraz MTV Polska, będą mieli szansę oddać w ręce ekipy zapalonych fachowców swoje stare fury, by odebrać je za czas jakiś kompletnie „odpicowane”. Dotychczas w Europie i w Stanach Zjednoczonych powstało już kilka edycji programu, zaś brytyjski „Pimp My Ride” okazał się najpopularniejszą lokalną produkcją w historii MTV UK.
Odpicowanie, lub jak kto woli „odpimpowanie”, bryki to nie tylko zastosowanie w niej absolutnie niekonwencjonanych rozwiązań i zamontowanie topowego sprzętu, ale także kompletna zmiana jej wizualizacji. W tym właśnie pomaga Standox, udostępniając produkty lakiernicze do wszystkich odcinków serii. Prawdziwe i oryginalne dzieło sztuki może bowiem powstać na bazie doświadczenia tych, którzy są specjalistami od kolorystyki, technologii i... znają się na sztuce lakierowania. Standox przekazał nie tylko produkty, ale również służył pomocą i konsultingiem technicznym podczas opracowywania receptur kolorystycznych i procesów lakierniczych.
Kto nie zdążył zobaczyć w telewizji co powstało tym razem z Nissana 100 NX z 1992 roku, może odbejrzeć cały odcinek na www.mtv.pl/pmr. Emisja pierwszej edycji „Pimp My Ride” wsparta jest kampanią promującą obejmującą nośniki reklamy zewnętrznej w głównych miastach w Polsce, reklamą na autobusach miejskich, spoty kinowe oraz działaniami w internecie.
24 września o 20.00 ruszyła polska edycja programu reality show dla prawdziwych fanów motoryzacji i tuningu „Pimp my Ride” na kanale MTV.
Komentarze (0)