Części i regeneracja

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

RepXpert portal wiedzy motoryzacyjnej – teraz online

LuK Aftermarket Service przedstawia nowy portal internetowy “RepXpert”, który jest obecnie dostępny dla każdego dealera samochodów i właściciela warsztatu.

Portal zawiera ogromną bazę zawierającą informacje o produktach, naprawach, diagnostyce, szkoleniach, zarządzaniu warsztatem – w tym o organizacji, sprzedaży, programach szkoleniowych i zyskach. Od 1 marca 2005 RepXpert, nowy portal wiedzy dla warsztatów, jest dostępny online pod adresem www.repxpert.com. Zainicjowany przez niemiecką firmę LuK Aftermarket Service oHG, RepXpert jest adresowany do warsztatów naprawczych i dealerów samochodów, zarówno aktywnych na wolnym rynku, jak i skoncentrowanych na tylko jednej marce. Portal stanowi szybkie i niezależne narzędzie, pomocne w codziennej pracy. Zintegrowany katalog części zawiera dane techniczne wszystkich samochodów i daje szczegółowe odpowiedzi na każde pytanie z zakresu technologii silnika, techniki układu napędu i zarządzania warsztatem. Te trzy kręgi tematyczne są ciągle rozszerzane dodatkowymi tematami, aby zapewnić wyczerpujące rozwiązania. RepXpert jest obecnie dostępny w języku angielskim i niemieckim; planowany jest również w innych językach, m.in. w polskim.

Portal jako uniwersalna platforma wiedzy motoryzacyjnej będzie codziennie rozbudowywany. Inteligentnie opracowana struktura drzewka pozwala na łatwy wybór słów kluczowych pod poszczególnymi nagłówkami: “Wiedza podstawowa”, “Wiedza o produkcie”, “Naprawa”, “Diagnostyka”, “Szkolenia”. Pod hasłem “Zarządzanie warsztatem” znajdują się podkatalogi: organizacja, sprzedaż, programy szkoleniowe, kontrola oraz zyski. - Przekazywana wiedza zwiększa techniczne kompetencje warsztatów naprawczych oraz pozwala uniknąć błędów – wyjaśnia Christian Kos, menedżer projektu w LuK Aftermarket Service. - Żaden mechanik nie wie wszystkiego. RepXpert daje cenne rady, na przykład czy do pewnych zadań potrzebne są specjalistyczne narzędzia oraz jak mają one być używane.
Dodatkowo zawarto różnorodne techniczne dokumenty dotyczące instrukcji montażu, pracy urządzeń i harmonogramu badań kontrolnych do większości samochodów osobowych oraz pojazdów do eksploatacji handlowej. Interaktywne elementy pozwalają na ocenę potencjału warsztatu.
- RepXpert jest dostępny dla niemieckich i międzynarodowych warsztatów i dealerów samochodów – mówi Christian Kos. - Jedyny wymóg to komputer PC z dostępem do Internetu i po zarejestrowaniu się online można od razu zacząć. Po wielu technicznych dyskusjach z naszymi partnerami jesteśmy pewni, że już niedługo nikt nie będzie chciał przegapić tego użytecznego portalu warsztatowego. Oferuje on wyczerpującą informację, pozwala na szybki dostęp i jest aktualizowany na bieżąco. Zachęcamy też innych dostawców samochodowych, aby udostępnili na RepXpert informacje o swoich produktach oraz instrukcje techniczne. Przy takiej ciągłej rozbudowie RepXpert będzie miał coraz większą wartość dla warsztatów i handlu.
Już teraz klienci LuK Aftermarket Service mają możliwość zbierania punktów w ramach programu RepXpert, które pakowane są wraz ze sprzedawanymi częściami.

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony