– pierwsza pomoc Autodaty dla samochodów sprowadzonych do Polski. Jak mówią statystyki, po roku 2000, w ramach tzw. importu indywidualnego, sprowadzono do Polski blisko 10 milionów samochodów. Pojazdy te bardzo często trafiały do naszego kraju w stanie uszkodzonym, wiele z nich mocno wyeksploatowanych. W takich autach podstawową czynnością serwisową, niezbędną do dalszej, bezawaryjnej eksploatacji, jest wymiana paska rozrządu. Jest to jedna z niewielu czynności warsztatowych, która niewłaściwie wykonana może doprowadzić do zniszczenia całego silnika. Szczególnie w silnikach 16V przestawienie jednego z wielu kół zębatych rozrządu przy wymianie paska o jeden ząbek spowoduje zniszczenie wałków rozrządu, zaworów i głowicy silnika.
Obecnie każdy pojazd, który trafia do warsztatu, jest innej marki, innego typu, z innego rocznika. Właśnie dlatego warto sięgnąć po najnowszą publikację Autodaty, tj. tom 5. Paski zębate dla pojazdów z lat 2002-2012. Autodata to znane na naszym rynku brytyjskie wydawnictwo motoryzacyjne, które jako jedyny oferent danych technicznych dla warsztatów samochodowych może zagwarantować, że wszystkie dostarczone dane są oryginalne, źródłowe i pochodzą w udokumentowany sposób bezpośrednio od producentów pojazdów na podstawie umów, licencji i porozumień z 84 producentami w Europie, USA i Azji.
Pracując z danymi technicznymi Autodaty, spełniamy warunki unijnej normy GVO oraz konwencji „Right to repair” w zakresie zagwarantowania oryginalnych danych technicznych do napraw. Autodata pozwala więc niezależnym warsztatom na dostęp do danych technicznych na poziomie stacji dealerskiej.
Obecnie każdy pojazd, który trafia do warsztatu, jest innej marki, innego typu, z innego rocznika. Właśnie dlatego warto sięgnąć po najnowszą publikację Autodaty, tj. tom 5. Paski zębate dla pojazdów z lat 2002-2012. Autodata to znane na naszym rynku brytyjskie wydawnictwo motoryzacyjne, które jako jedyny oferent danych technicznych dla warsztatów samochodowych może zagwarantować, że wszystkie dostarczone dane są oryginalne, źródłowe i pochodzą w udokumentowany sposób bezpośrednio od producentów pojazdów na podstawie umów, licencji i porozumień z 84 producentami w Europie, USA i Azji.
Pracując z danymi technicznymi Autodaty, spełniamy warunki unijnej normy GVO oraz konwencji „Right to repair” w zakresie zagwarantowania oryginalnych danych technicznych do napraw. Autodata pozwala więc niezależnym warsztatom na dostęp do danych technicznych na poziomie stacji dealerskiej.
Komentarze (0)