PLDetailing, marka własna działająca w obszarze detailingu, zyskuje zewnętrznego inwestora i przenosi się do nowej lokalizacji, gdzie planuje stworzyć najnowocześniejszy salon detailingu w kraju. Z kolei PLSelect, marka zajmująca się sprzedażą i wynajmem ekskluzywnych samochodów, zmienia zakres działalności i wspólnie z Gama Holding będzie prowadziła showroom samochodów kolekcjonerskich w Elektrowni Powiśle.
PLDetailing zyska zewnętrznego inwestora i zamierza przenieść się do nowej lokalizacji przy ul. Łopuszańskiej w Warszawie, o łącznej powierzchni prawie 1 tys. m2.
– Daje nam to możliwość stworzenia jednego z najlepszych miejsc detailingowych na mapie Polski – komentuje Sebastian Albin, prezes zarządu PL Group. – Planujemy zwiększyć zespół o około 7 osób. Dodatkowo, poprzez odpowiednią infrastrukturę, zamierzamy rozszerzyć naszą ofertę, m.in. o usługę ochrony lakieru przed uszkodzeniami mechanicznymi, wykorzystując montaż folii ochronnej. Zapotrzebowanie na taką usługę stale rośnie. Dużą uwagę zamierzamy także poświęcić kwestii designu i funkcjonalności salonu, który sprosta oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów.
Umowa z inwestorem polega na powołaniu nowej spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, realizującej zadania PLDetailing, PL Group wniesie doń wkład niepieniężny w postaci zorganizowanej części przedsiębiorstwa, a inwestor – wkład pieniężny w wysokości 473 tys. zł, obejmując 49% udziałów. Następstwem umowy inwestycyjnej będzie podpisanie umowy najmu lokali przy ul. Łopuszańskiej do końca października br.
– W przypadku marki własnej PLSelect przekształcamy naszą działalność i wspólnie z Gama Holding stworzymy showroom samochodów kolekcjonerskich w Elektrowni Powiśle – mówi Sebastian Albin. – Auta będą oferowane zarówno w systemie sprzedaży, jak i w formie klubu Gama Cars Club. Nasz showroom będzie miał niepowtarzalny klimat, nie będzie to tylko miejsce sprzedaży zjawiskowych samochodów, ale również przestrzeń do spotkań i ekskluzywnych wydarzeń.
PL Group jest grupą kapitałową, której podstawowa działalność wywodzi się z branży motoryzacyjnej i obejmuje wyspecjalizowane usługi: od wynajmu aut i sprzedaży samochodów używanych, po zarządzanie flotą pojazdów i detailing. Strategia PL Group zakłada wzrost wartości grupy poprzez rozwój marek własnych (PLDetailing, PLSelect, PLCFM i PLRent), a także realizację innowacyjnych projektów we współpracy z partnerami biznesowymi, które pozwolą uzyskać efekty synergii w oparciu o dotychczasową działalność grupy.
Komentarze (0)