Paliwa i oleje

8 miesięcy temu  18.03.2024, ~ Administrator - ,   Czas czytania 3 minuty

Rozwój portfolio marki Revline

Zakład produkcyjny Flukar w Kędzierzynie-Koźlu

O tym, co stoi za sukcesem marki Revline, rozmawiamy z Markiem Fajferkiem, członkiem zarządu ds. rozwoju w firmie Flukar. 

Za każdą marką stoi przeszłość. Jak wyglądało to w przypadku Revline?
Marka Revline istnieje od 2018 roku. Obecna jest na rynku polskim i w 31 krajach. Firma Flukar, właściciel marki, to największy niezależny polski producent środków smarowych. Dzięki doświadczeniu naszych specjalistów oraz we współpracy z dostawcami najwyższej klasy dodatków skutecznie łączymy aspekty pozwalające na ograniczenie negatywnego wpływu na środowisko. Wszystkie oferowane przez nas produkty spełniają wyśrubowane normy określone przez producentów nie tylko samochodów, ale także maszyn i urządzeń dla przemysłu. Wysoka jakość olejów Revline została doceniona przez uznanych światowych producentów samochodów. Marka Revline ma aprobaty oraz certyfikaty marek takich jak: Volkswagen, Volvo, Renault, Man, Mercedes czy Mack.

Co jest najnowszym osiągnięciem firmy?
Z pewnością jest nim wprowadzenie gamy produktów dla pojazdów osobowych wytworzonych przy możliwie maksymalnej redukcji śladu węglowego. Wspierany przez dostawców dodatków do produktów PCMO (passenger car motor oil) Flukar przygotował linię odpowiadającą na zapotrzebowanie rynku pojazdów osobowych najnowszej generacji.

Czy może Pan przybliżyć charakterystykę nowej gamy produktów?
W gamie znalazły się produkty w różnych klasach lepkości wg SAE 0W-20, 0W-30, 5W-30, przeznaczone dla pojazdów marek: VW, Volvo, Renault, Peugeot, również ich wersji hybrydowych. Warto podkreślić, iż nasze produkty zabezpieczają także potrzeby użytkowników pojazdów klasy premium.
Poniżej krótka prezentacja nowych pozycji:

I Revline Ultra Force S 0W/30
SAE: 0W/30, ACEA: A5/B5, API: SL, Volvo 95200377
Precyzyjna formulacja skomponowana z wykorzystaniem najnowszych technologii i dodatków uszlachetniających, pozwalająca na maksymalne wykorzystanie mocy jednostki napędowej przy jednoczesnej kompleksowej ochronie silnika.

II Revline Ultra Force FR 0W/30
SAE: 0W/30, ACEA: C2, PSA B71 2312
Doskonale zabezpiecza silnik podczas całego okresu eksploatacji oraz zapewnia zmniejszenie zużycia paliwa. Specjalna formulacja oleju gwarantuje długą żywotność i doskonałą wydajność nowoczesnych systemów.

III Revline Ultra Force HY C5 0W/20
SAE: 0W/20, ACEA: C5, API: SP-RC, ILSAC GF-6
Ultranowoczesna formulacja gwarantuje niezawodną pracę w trudnych warunkach, na jakie narażone są silniki spalinowe pojazdów hybrydowych. Zastosowane bazy i pakiety dodatków zapewniają maksymalną ochronę ruchomych części silnika w cyklach częstego uruchamiania. 

IV Revline Ultra Force RN17 5W/30
SAE: 5W/30, ACEA: C3, MB 226.52, Renault RN17
Syntetyczny olej silnikowy 5W-30 z normą Renault stanowi odpowiedź na ewolucję silników samochodowych. Dedykowany pakiet dodatków do oleju w połączeniu z ultrawytrzymałymi bazami pozwoliły opracować bardzo mocną strukturę filmu olejowego, chroniącą układ przed osadzaniem się cząstek stałych, jednocześnie zabezpieczając silnik przed degradacją.

V Revline Ultra Force S C5 V 0W/20 VOLVO
SAE: 0W/20, ACEA: C5, API: SP, Volvo RBS0-2AE
Zastosowana formulacja zapewnia najlepsze osiągi oraz znacząco przyczynia się do zmniejszenia zużycia paliwa i poprawy parametrów pracy silnika. Dodatkową korzyścią jest redukcja emisji tlenków azotu i węgla.

Na opakowaniach Revline umieszczona jest informacja: „Carbon neutral production process”. W jaki sposób odbywa się proces produkcyjny?
Dążymy do maksymalnej możliwej redukcji śladu węglowego poprzez stosowanie alternatywnych źródeł energii. Korzystamy również z pakietów dodatków produkowanych przez firmy propagujące politykę zrównoważonego rozwoju, mogące nam udowodnić, że ich produkt wytwarzany i transportowany jest z zachowaniem możliwie najwyższej przyjazności dla środowiska.

Zużyte oleje są niebezpieczne dla środowiska. Co zrobić z przepracowanym medium?
Nawiązując do redukcji śladu węglowego i gospodarki zamykającej obieg produktu zgodnie z jego cyklem życia, zachęcam do zgodnego z przepisami pozbycia się oleju zużytego w trakcie eksploatacji. Wydzielane przez niego rakotwórcze produkty utleniania mają bardzo negatywny wpływ na środowisko i bezpośrednio na zdrowie. Chciałbym przypomnieć o konieczności zabezpieczenia obiegu dokumentów, a to możliwe jest dzięki przekazaniu przepracowanego oleju do licencjonowanego recyklera, co gwarantuje bezpieczeństwo dla środowiska. Częścią grupy Flukar jest spółka Espadon, która świadczy kompleksową obsługę w zakresie zagospodarowania odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne, do odzysku i unieszkodliwienia. Zachęcam do zapoznania się z jej ofertą (espadon.net.pl).

B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony