Największą zmianą będzie nowy podział na klasy. Oprócz dotychczasowych klas No Limit i Adventure, pojawi się nowa kategoria – Challenge, w której do startu dopuszczone zostaną samochody z lekkimi modyfikacjami, wyposażone w maksymalnie jedną wyciągarkę. W tym roku nie zobaczymy za to rywalizacji quadów (dla zawodników quadowych organizator przygotuje „coś specjalnego” – więcej informacji wkrótce).
Zmienią się także zasady. Nie będzie już obowiązywał limit przejechanych odcinków specjalnych. Każda załoga, która stawi się na mecie, niezależnie od ilości przejechanych oesów, zostanie sklasyfikowana w rajdzie. Do tej pory trzeba było pokonać co najmniej dwie próby w trakcie każdego z etapów.
Tak jak w sezonie 2012, tak i w tym roku rozegrane zostaną trzy edycje rajdu:
I edycja – 22 – 24 marca, Łazy, Jura Krakowsko-Częstochowska.
II edycja – 21-23 czerwca, Mogilno, województwo kujawsko-pomorskim.
III edycja – 20-22 września, Walim, województwo dolnośląskie.
Już po raz piąty tytularnym sponsorem imprezy będzie producent wyciągarek, Dragon Winch. Partnerem technologicznym imprezy pozostanie Lotos Oil.
Więcej na: www.polandtrophy.pl
Komentarze (0)