Sieci warsztatowe

ponad rok temu  25.02.2021, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

S-Plus

Nazwa sieci warsztatowej
S-Plus

Nazwa podmiotu organizującego sieć
S Plus Sp. z o.o. Grupa APP S.A.

Określenie działalności
Ogólnopolska sieć niezależnych warsztatów blacharsko-lakierniczych współpracująca na zasadach partnerskich, oferująca:
- nowe zlecenia napraw od klientów biznesowych i lokalnych,
- pomoc centrali S-Plus przy realizacji zleceń,
- zwiększenie rentowności ze szkód likwidowanych z polis poprzez autoryzację stawki RBG do rzeczywistej warsztatu oraz opieka prawna przy jej egzekwowaniu,
- zapewnienie dostaw: sprzętu, materiałów i szkoleń z technologii napraw smart   Repair oraz pomoc w uzyskaniu funduszy,
- usprawnienie prowadzenia warsztatu – narzędzia kosztorysowania, planery prac serwisu i platformy zakupowe.

Liczba zrzeszonych członków
72 warsztaty rozmieszczone na terenie całego kraju

Rodzaje usług
Kompleksowa obsługa procesu likwidacji szkód komunikacyjnych i parkingowych w zakresach:
- tradycyjne naprawy blacharsko-lakiernicze,
- innowacyjne technologie napraw smart Repair:
– lakierowanie miejscowe SPOT,
– bezinwazyjne usuwanie wgnieceń PDR,
– naprawy panelowe,
– naprawa tworzyw,
– naprawy tapicerki,
– Auto Detailing – renowacja lakieru i wnętrza pojazdu;

- usługi kompleksowego przygotowania aut flotowych do zdania po wynajmie:
– oględziny i przygotowanie raportu szkód ponadnormatywnych,
– naprawa uszkodzeń ponadnormatywnych.

Korzyści z członkostwa w sieci
- Nowi klienci i nowe zlecenia.
- Pomoc przy realizacji zleceń.
- Wyższa rentowność – wyższa stawka RBG.
- Optymalizacja zarządzania warsztatem.
- Promocja warsztatu w internecie i mediach społecznościowych.

Zobowiązania członków
- Świadczenie wysokiej jakości usług naprawczych.
- Wysoki poziom obsługi klienta w całym procesie zlecenia naprawy
- Wdrożenie technologii naprawczych niezbędnych do realizacji zleceń S-Plus.
- Zachowanie standardów S-Plus w całym okresie współpracy.

Struktura zarządzania siecią
W ramach sieci warsztaty działają pod wspólnym brandem S-Plus. Centrala kieruje, koordynuje i zarządza zleceniami napraw. Serwisy w zależności od zakresu świadczonych usług mają prawo do oznaczeń:
- Autoryzowany Salon S-Plus (pełen zakres świadczonych usług: tradycyjnych, smart Repair i Auto Detailing);
- Partner S-Plus (podstawowy zakres świadczonych usług: naprawy tradycyjne + spot, naprawy panelowe i tworzyw);
- Punkt S-Plus (wybrany obszar usług, np. PDR).

Sposób komunikacji wewnątrz sieci
Komunikacja odbywa się za pośrednictwem wewnętrznego systemu zarządzania serwisem MyPlanner (zapewnia ochronę danych zgodną z wymogami RODO – umożliwia wykonywanie oględzin, wycen i planowanie prac warsztatu).

Dostawy i czas realizacji
Zapewniamy natychmiastowy dostęp do wiedzy technicznej napraw blacharskich, lakierniczych, smart Repair oraz Auto Detailingu. Technicy świadczą usługi szkoleniowe w centrach szkoleniowych oraz bezpośrednio w warsztacie.
Oferujemy pełen zakres dostaw – od instalacji kabin lakierniczych, po podstawowe narzędzia i materiały do napraw blacharsko-lakierniczych.

Plany rozwoju
- Wdrażanie w warsztatach nowych technologii i usług.
- Podnoszenie umiejętności technicznych i jakości wykonywanych usług.
- Podnoszenie standardów obsługi klienta.
- Pozyskiwanie nowych klientów i zleceń, a tym samym poprawa przychodów warsztatów.

Warunki przystąpienia do sieci
- Otwartość na wdrażanie nowych technologii i niestandardowych rozwiązań.
- Wysoka jakość wykonywanych napraw i obsługi klienta.
- Współpraca ze spółkami Grupy APP.
- Zaliczenie okresu testowego, potrzebnego na weryfikację jakości współpracy i dostosowanie się do standardów sieci S-Plus.

B1 - prenumerata NW podstrony

GALERIA ZDJĘĆ

Piotr Bogacki Kierownik Operacyjny Sieci S-PLUS tel. 605 509 459 p.bogacki@s-plus.pl www.s-plus.pl

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony