Jak wynika z najnowszych danych, liderem w sprzedaży podwozi do zabudów jest w Polsce firma Renault. Tylko w 2014 r. producent sprzedał na naszym rynku 3108 podwozi, zdobywając tym samym 33,4% udziału w tym segmencie.
Dobra passa trwa już od sześciu lat, na co zwrócili uwagę organizatorzy spotkania prasowego, które odbyło się 26 marca br. w Warszawie, a które poświęcone było właśnie rynkowi samochodów modyfikowanych.
Samochody modyfikowane i specjalistyczne to pojazdy dopasowywane do indywidualnych potrzeb, różniących się w zależności od rodzaju prowadzonej przez zamawiających działalności gospodarczej. Za sprawą specjalistycznych zabudów samochody dostawcze Renault znajdują zastosowanie w różnych branżach. Samochód brygadowy, 7-osobowy VIP-bus, autobus, pojazd dostosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, samochód-chłodnia, laweta, ambulans, pojazd pożarniczy... – w Warszawie mieliśmy okazję zobaczyć z bliska efekty współpracy Renault z autoryzowanymi firmami nadwoziowymi, których w całej Polsce działa 19.
Do coraz większej popularności zabudów Renault przyczynia się m.in. sieć stacji PRO+, czyli 17 wyspecjalizowanych punktów sprzedaży i serwisu, dysponujących m.in. parkiem modyfikowanych samochodów pokazowych oraz specjalnym programem obsługowym, kierowanym do firm i klientów-przedsiębiorców. Poza tym, że mogą przetestować samochody dostawcze, klienci mają również możliwość wykonania przeglądów i napraw aut o masie do 7 ton.
- Stacje PRO+ to miejsce, w którym przedsiębiorcy znajdą wszystko, czego potrzebują, począwszy od specjalistycznego doradztwa przy wyborze odpowiedniego auta i indywidualnej do niego zabudowy (...), do późniejszej obsługi posprzedażnej – mówi Tomasz Mróz, dyrektor sprzedaży zbiorowej i specjalnej Renault Polska. - Każdy klient otrzymuje dwuletnią gwarancję na samochód oraz na wybraną zabudowę.
Dodajmy, że samochód dostawczy przystosowany do własnych potrzeb przedsiębiorca może zamówić w każdym salonie Renault w Polsce.
Komentarze (0)