Diagnostyka

ponad rok temu  18.03.2020, ~ Administrator - ,   Czas czytania 6 minut

Schemat elektryczny BMW

Legenda elementów
Samochody osobowe/BMW/1 [04>11] (E87)/120i Kat/Sedan 2-bryłowy/N43 B2OA (125 kW)/[03/07>--/11]
Bosch/-/-/[09/07>]/Z automatyczną skrzynią i wentylatorem chłodzenia silnika 600 W

 
 001 Centralka elektroniczna sterowania silnika
 002 Akumulator zapłonowy
 003 Wyłącznik zapłonu
 004 Alternator
 005 Przekaźnik główny
 006 Przekaźnik pompy paliwa
 007 Pompa paliwa
 008 Przekaźnik pompy powietrza wtórnego
 009 Silniczek pompy powietrza wtórnego
 010 Silniczek wentylatora elektronicznego kasety
 011 Silnik zaworu przewodu wlotowego rozgałęzionego z potencjometrem
 012 Czujnik ciśnienia powietrza kolektora ssącego
 013 Moduł regulacji silnika pompy chłodziwa
 014 Elektrozawór regulacyjny ciśnienia oleju
 015 Elektrozawór regulacji obrotów wałka rozrządu
 016 Elektrozawór regulacji obrotów wałka rozrządu
 017 Czujnik synchronizacji efektu Halla
 018 Czujnik synchronizacji efektu Halla
 019 Połączenie przekaźnika
 020 Czujnik prędkości z efektem Halla
 021 Elektrozawór zasuwowy chłodnicy
 022 Moduł regulacji silnika zaworu bramki chłodnicy
 023 Analogowy miernik masy powietrza
 024 Moduł silnika zaworu przepustnicy przewodów geometrii zmiennej
 025 Połączenie przekaźnika
 026 Połączenie przekaźnika
 027 Czujnik spalania stukowego podwójny
 028 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa
 029 Czujnik niskiego ciśnienia paliwa
 030 Wtryskiwacze piezo
 031 Pojedyncze wbudowane cewki
 032 Problem z pojemnością filtra
 033 Potencjometr dwutorowy pedału gazu
 034 Zawór czyszczenia pochłaniacza (EVAP)
 035 Wysokociśnieniowy regulator dopływu paliwa
 036 Czujnik temperatury spalin
 037 Silniczek zaworu przepustnicy EGR z potencjometrem pozycyjnym
 038 Czujnik lambda szerokopasmowy
 039 Czujnik lambda szerokopasmowy
 040 Sonda lambda z grzałką
 041 Czujnik tlenku azotu
 042 Elektrozawór przepustnicy spalin
 043 Czujnik temperatury płynu chłodzącego
 044 Czujnik ciśnienia oleju silnika
 045 Elektrozawór elektryczny przełączenia wspornika silnika
 046 Termostat wody
 047 Czujnik pojemnościowy poziomuoleju
 048 Moduł regulacji silniczka wentylatora chłodzącego silnik i klimatyzator
 049 Czujnik luzu
 050 Wtyczka czujnika akumulatora
 051 Złącze diagnostyczne OBD
 052 Czujnik ciśnienia hamulców
 053 Wtyczka modułu obszaru na nogi
 054 Podłączenie do elektronicznego urządzenia sterującego EUS dynamicznej kontroli stabilizacji (ABS/DSC)
 055 Wtyczka wyłącznika świateł stopu
 056 Wtyczka centralki skrzyni automatycznej
 057 Rozrusznik
 058 Wtyczka immobilizera
 059 Czujnik urządzenia sterującego dostępu do funkcji komfort
 060 Wtyczka centralki elektronicznej kolumny kierownicy
 F001 Bezpiecznik 250 A F 101
 F002 Bezpiecznik 10 A F 50
 F003 Bezpiecznik 30 A F 35
 F004 Bezpiecznik 10 A F 04
 F005 Bezpiecznik F 89
 F006 Bezpiecznik 5 A F 033
 F007 Bezpiecznik 30 A F 39
 F008 Bezpiecznik 10 A F 16
 F009 Bezpiecznik F 37
 F010 Bezpiecznik 20 A F 11
 F011 Bezpiecznik F 74 10 A
 F012 Bezpiecznik F 38
 F013 Bezpiecznik F17 10 A
 N.B. Podłączenia kreskowane mogą nie być obecne

Pin Funkcja
 A01 Centralka elektroniczna sterowania silnika – sygnał zbiorczej szyny CAN (L)
 A02 Wtyczka immobilizera – niezdefiniowana
 A03 Wtyczka czujnika akumulatora – sygnał
 A04 Wtyczka modułu strefy stop, wtyczka urządzenia sterującego stabilnością (ABS/DSC), wtyczka włącznika świateł stop – sygnał
 A05 Elektrozawór przepustnicy spalin – sterowanie PWM
 A06 Nieokablowany
 A07 Potencjometr dwutorowy pedału gazu – sygnał
 A08 Moduł regulacji silniczka wentylatora chłodzącego silnik i klimatyzator – nie zdefiniowano
 A09 Sterowanie zaworem bramy chłodnicy – sterowanie PWM
 A10 Potencjometr dwutorowy pedału gazu – uziemienie
 A11 Podwójny potencjometr pedału gazu – zasilanie +5 V
 A12 Wtyczka immobilizera – niezdefiniowana
 A13 Przekaźnik pompy powietrza wtórnego – aktywacja potencjałem ujemnym
 A14 Centralka elektroniczna sterowania silnika – sygnał zbiorczej szyny CAN (H)
 A15 Wtyczka immobilizera, czujnik urządzenia sterującego Comfort Access, wtyczka elektronicznego urządzenia sterującego kolumną kierowniczą – nie zdefiniowano
 A16 Wtyczka włącznika świateł stopu, wtyczka immobilizera – sygnał
 A17 Wtyczka do dynamicznej kontroli stabilizacji (ABS/DSC) – niezdefiniowana
 A18 Nieokablowany
 A19 Nieokablowany
 A20 Potencjometr dwutorowy pedału gazu – sygnał
 A21 Złącze diagnostyczne OBD – sygnał linii cyfrowej
 A22 Przekaźnik pompy paliwa – aktywacja potencjałem ujemnym
 A23 Potencjometr dwutorowy pedału gazu – uziemienie
 A24 Potencjometr dwutorowy pedału gazu – zasilanie +5 V
 A25 Nieokablowany
 A26 Skrzynka elektroniczna wentylator silnika – przełącznik
 B01 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
 B02 Czujnik podciśnienia hamulców – masa
 B03 Nieokablowany
 B04 Nieokablowany
 B05 Czujnik lambda szerokopasmowy – nie zdefiniowano
 B06 Czujnik lambda szerokopasmowy – bieżący sygnał
 B07 Czujnik lambda szerokopasmowy – bieżący sygnał
 B08 Czujnik lambda szerokopasmowy – nie zdefiniowano
 B09 Czujnik lambda szerokopasmowy – nie zdefiniowano
 B10 Czujnik lambda szerokopasmowy – wirtualna masa +2,5 V
 B11 Czujnik lambda szerokopasmowy – wirtualna masa +2,5 V
 B12 Czujnik lambda szerokopasmowy – włączanie
 B13 Czujnik lambda szerokopasmowy – włączanie
 B14 Czujnik podciśnienia hamowania – zasilanie +5 V
 B15 Czujnik spadku ciśnienia hamulców – sygnał
 B16 Nieokablowany
 B17 Nieokablowany
 B18 Czujnik lambda szerokopasmowy – nie zdefiniowano
 B19 Nieokablowany
 B20 Czujnik lambda z grzałką – sygnał
 B21 Nieokablowany
 B22 Nieokablowany
 B23 Czujnik lambda z grzałką – masa
 B24 Nieokablowany
 B25 Nieokablowany
 B26 Czujnik lambda z grzałką – masa
 C01 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
 C02 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
 C03 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
 C04 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
 C05 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
 C06 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
 D01 Cewki zintegrowane pojedynczo – sygnał podstawowy
 D02 Nieokablowany
 D03 Cewki zintegrowane pojedynczo – sygnał podstawowy
 D04 Nieokablowany
 D05 Cewki zintegrowane pojedynczo – sygnał podstawowy
 D06 Cewki zintegrowane pojedynczo – sygnał podstawowy
 E01 Silnik zaworu przepustnicy EGR z potencjometrem pozycji – sterowanie PWM
 E02 Silnik zaworu przepustnicy EGR z potencjometrem pozycji – sterowanie PWM
 E03 Nieokablowany
 E04 Czujnik luzu – przełącznik
 E05 Czujnik luzu – uziemienie
 E06 Czujnik luzu – zasilanie +5 V
 E07 Czujnik niskiego ciśnienia paliwa – uziemienie
 E08 Czujnik niskiego ciśnienia paliwa – zasilanie +5 V
 E09 Silnik zaworu przepustnicy EGR z potencjometrem pozycji – uziemienie
 E10 Silnik zaworu przepustnicy EGR z potencjometrem pozycji – sygnał
 E11 Silnik zaworu przepustnicy EGR z potencjometrem pozycji – zasilanie +5 V
 E12 Elektrozawór elektrycznego przełącznika wspornika silnika – przełącznik
 E13 Przekaźnik główny – aktywacja potencjałem ujemnym
 E14 Silniczek zaworu przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego z podwójnym potencjometrem – zasilanie +5 V
 E15 Silniczek zaworu przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego z podwójnym potencjometrem – sterowanie PWM
 E16 Silniczek zaworu przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego z podwójnym potencjometrem – sterowanie PWM
 E17 Czujnik pojemnościowy poziomu oleju – sygnał
 E18 Nieokablowany
 E19 Czujnik spalania stukowego podwójny – masa
 E20 Czujnik spalania stukowego podwójny – masa
 E21 Czujnik temperatury spalin – masa
 E22 Czujnik tlenków azotu – nie zdefiniowano
 E23 Elektrozawór pochłaniacza EVAP – sterowanie PWM
 E24 Nieokablowany
 E25 Analogowy miernik masy powietrza – zasilanie +5 V
 E26 Analogowy miernik masy powietrza – sygnał
 E27 Analogowy miernik masy powietrza – uziemienie (masa)
 E28 Analogowy miernik masy powietrza – sygnał temperatury
 E29 Czujnik prędkości efektu Halla – sygnał podczas rozruchu
 E29 Czujnik prędkości efektu Halla – sygnał podczas pracy silnika
 E30 Czujnik prędkości efektu Halla – uziemienie
 E31 Czujnik ciśnienia powietrza w kolektorze dolotowym – zasilanie +5 V
 E32 Czujnik ciśnienia powietrza w kolektorze dolotowym – masa
 E33 Czujnik ciśnienia powietrza w kolektorze dolotowym – sygnał  
 E34 Czujnik niskiego ciśnienia paliwa – sygnał
 E35 Alternator – sygnał
 E36 Silniczek zaworu przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego z podwójnym potencjometrem – sygnał
 E37 Silniczek zaworu przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego z podwójnym potencjometrem – sygnał
 E38 Silniczek zaworu przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego z podwójnym potencjometrem – masa
 E39 Nieokablowany
 E40 Moduł silniczka zaworu przepustnicy, przewody o zmiennej geometrii – sterowanie PWM
 E41 Czujnik spalania stukowego podwójny – sygnał
 E42 Czujnik spalania stukowego podwójny – sygnał
 E43 Czujnik temperatury spalin – sygnał
 E44 Czujnik tlenków azotu – nie zdefiniowano
 F01 Wtryskiwacze piezoelektryczne – sterowanie wtryskiwaczami
 F02 Nieokablowany
 F03 Wtryskiwacze piezoelektryczne – sterowanie wtryskiwaczami
 F04 Nieokablowany
 F05 Wtryskiwacze piezoelektryczne – sterowanie wtryskiwaczami
 F06 Wtryskiwacze piezoelektryczne – sterowanie wtryskiwaczami
 F07 Wtryskiwacze piezoelektryczne – masa
 F08 Nieokablowany
 F09 Wtryskiwacze piezoelektryczne – masa
 F10 Nieokablowany
 F11 Wtryskiwacze piezoelektryczne – masa
 F12 Wtryskiwacze piezoelektryczne – masa
 G01 Regulator przepływu paliwa  – wysokie ciśnienie - sterowanie PWM
 G02 Czujnik ciśnienia oleju silnika – zasilanie +5 V
 G03 Czujnik ciśnienia oleju silnika - sygnał
 G04 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – sygnał
 G05 Elektrozawór regulacji obrotu wałka rozrządu – sterownik PWM
 G06 Czujnik ciśnienia oleju silnika – masa
 G07 Nieokablowany
 G08 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa – masa
 G09 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa – sygnał
 G10 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa – zasilanie +5 V
 G11 Czujnik rozrządu Halla – sygnał
 G12 Czujnik rozrządu Halla – sygnał
 G13 Nieokablowany
 G14 Nieokablowany
 G15 Elektrozawór regulacji ciśnienia oleju – sterowanie PWM
 G16 Nieokablowany
 G17 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – masa
 G18 Elektrozawór regulacji obrotu wałka rozrządu – sterownik PWM
 G19 Termostat wodny – sygnał
 G20 Nieokablowany
 G21 Nieokablowany
 G22 Nieokablowany
 G23 Nieokablowany
 G24 Czujnik rozrządu Halla – masa
 G25 Czujnik rozrządu Halla – masa
 G26 Moduł regulacji silnika pompy chłodziwa – nie zdefiniowano

B1 - prenumerata NW podstrony

GALERIA ZDJĘĆ

Schemat elektryczny BMW
Schemat elektryczny BMW
Schemat elektryczny BMW
Piny w złączu po stronie urządzenia sterującego: A=26 B=26 C=6 D=6 E=44 F=12 G=26

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony