Dzięki uprzejmości firmy Texa Poland Sp. z o.o. publikujemy kolejny schemat. Liczymy, że w jeszcze większym stopniu ułatwi on Państwu naprawę pojazdów.
Legenda elementów
Samochody osobowe/BMW/i3 [13>] (101)/electric/Sedan 2-bryłowy/IB1 (125-135 kW)/[11/13>]-/(RDME)
B1 Akumulator zapłonowy
C11 Cewka ołówkowa cylindra 1
C12 Cewka ołówkowa cylindra 2
E1 Centralka elektroniczna sterowania silnika
E17 Elektroniczne urządzenie sterujące zarządzania silnikiem elektrycznym
E18 Urządzenie sterujące rozszerzonego zakresu silnika elektrycznego
E19 Elektroniczne urządzenie sterujące zarządzania momentem obrotowym silnika elektrycznego
E21 Centralka elektroniczna Airbag
E26 Urządzenie sterujące akumulatora
E3 Komputer pokładowy
F01 Bezpiecznik 15 A
F04 Bezpiecznik 15 A
F109 Liczba amperów bezpiecznika jest nieokreślona
F110 Liczba amperów bezpiecznika jest nieokreślona
F111 Liczba amperów bezpiecznika jest nieokreślona
F112 Liczba amperów bezpiecznika jest nieokreślona
F122 Bezpiecznik 5 A
F130 Bezpiecznik 20 A
F400 Bezpiecznik 125 A
G6 Generator/silnik z czujnikiem pozycji wirnika i czujnikiem temperatury
I155 Regulator ciśnienia oleju
I4 Wyłącznik świateł stopu
J1 Wtryskiwacz magnetyczny cylindra 1
J2 Wtryskiwacz magnetyczny cylindra 2
M13 Silnik zaworu przewodu wlotowego rozgałęzionego z potencjometrem wycieraczek szyby przedniej
P1 Pompa paliwa
Q1 Kondensator przeciwzakłóceniowy
R15 Przekaźnik przyłącza 15
R30-1 Przekaźnik przyłącza 30
R30-2 Przekaźnik przyłącza 30
R47 Przekaźnik pompy paliwa
R82 Przekaźnik odłączenia akumulatora
R87 Przekaźnik główny
S18 Czujnik spalania stukowego
S19 Czujnik synchronizacji efektu Halla
S22 Czujnik prędkości z efektem Halla
S34 Czujnik pedału gazu elektronicznego
S47 Czujnik temperatury i ciśnienia powietrza wlotowego
S68 Czujnik temperatury płynu chłodzącego
S80 Czujnik lambda szerokopasmowy
S84 Czujnik tlenu ogrzanego w dół układu
S88 Inteligentny czujnik akumulatora
V6 Elektrozawór oczyszczania oparów benzyny
Pin Funkcja
A001 EUS sterowania silnika – Zasilanie +12 V
A002 Centralka elektroniczna sterowania silnika – Masa
A003 Szerokopasmowy czujnik lambda – Włączanie
A004 EUS sterowania silnika – Zasilanie +12 V
A005 EUS sterowania silnika – Zasilanie +12 V
A006 Czujnik rozrządu Halla – Masa A007 Nieokablowany
A008 Nieokablowany
A009 Nieokablowany
A010 Nieokablowany
A011 Nieokablowany
A012 Czujnik tlenu ogrzanego w dół układu – Masa
A013 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – Masa
A014 Nieokablowany
A015 Nieokablowany
A016 Nieokablowany
A017 Nieokablowany
A018 Nieokablowany
A019 Nieokablowany
A020 Nieokablowany
A021 Nieokablowany
A022 Nieokablowany
A023 Nieokablowany
A024 Nieokablowany
A025 Nieokablowany
A026 Nieokablowany
A027 Silniczek zaworu przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego z podwójnym śledzeniem potencjometru – Uziemienie
A028 Nieokablowany
A029 Silniczek zaworu przepustnicyprzewodu wlotowego rozgałęzionego z podwójnym śledzeniem potencjometru – Zasilanie +5 V
A030 Nieokablowany
A031 Nieokablowany
A032 Nieokablowany
A033 Nieokablowany
A034 Nieokablowany
A035 Nieokablowany
A036 Nieokablowany
A037 Nieokablowany
A038 Czujnik prędkości efektu Halla – Uziemienie
A039 Nieokablowany
A040 Nieokablowany
A041 Nieokablowany
A042 Nieokablowany
A043 Nieokablowany
A044 Silniczek zaworu przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego z podwójnym śledzeniem potencjometru – Kontrola PWM
A045 Nieokablowany
A046 Czujnik rozrządu Halla – Sygnał
A047 Nieokablowany
A048 Silniczek zaworu przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego z podwójnym śledzeniem potencjometru – Sygnał
A049 Nieokablowany
A050 Szerokopasmowy czujnik tlenowy – Bieżący sygnał
A051 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – Sygnał
A052 Nieokablowany
A053 Nieokablowany
A054 ECU zarządzania silnikiem – Sygnał CAN L
A055 Jednostka sterowania komputera pokładowego – Sygnał CAN L
A056 Przekaźnik główny – Aktywacja potencjałem ujemnym
A057 Czujnik liczby obrotów efektu Halla – Zasilanie +5 V
A058 Nieokablowany
A059 Nieokablowany
A060 EUS sterowania silnika – Zasilanie +12 V
A061 EUS sterowania silnika – Zasilanie +12 V
A062 EUS sterowania silnika – Zasilanie +12 V
A063 Silniczek zaworu przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego z podwójnym śledzeniem potencjometru – Kontrola PWM
A064 Czujnik z efektem Halla – Zasilanie +5 V
A065 Nieokablowany
A066 Nieokablowany
A067 Silniczek zaworu przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego z podwójnym śledzeniem potencjometru – Sygnał
A068 Szerokopasmowy czujnik tlenowy – Bieżący sygnał
A069 Czujnik lambda szerokopasmowy – Wirtualna masa +2,5 V
A070 Czujnik tlenu ogrzanego w dół układu – Sygnał
A071 Regulator ciśnienia oleju – Sygnał
A072 Nieokablowany
A073 ECU sterowania silnika – Sygnał CAN H
A074 Elektroniczna jednostka sterowania komputera pokładowego – Sygnał CAN H
A075 Przekaźnik pompy paliwa – Aktywacja potencjałem ujemnym
A076 Czujnik obrotów z efektem Halla – Sygnał
A077 EUS sterowania silnika – Zasilanie +12 V
A078 Nieokablowany
A079 Nieokablowany
A080 Elektrozawór czyszczenia pochłaniacza (EVAP1) – Kontrola PWM
A081 Czujnik tlenu ogrzanego w dół układu – Aktywacja
B082 Nieokablowany
B083 Czujnik temperatury i ciśnienia powietrza pobieranego – Sygnał temperatury
B084 Czujnik temperatury i ciśnienia powietrza pobieranego – Sygnał
B085 Nieokablowany
B086 Nieokablowany
B087 Czujnik spalania stukowego – Masa
B088 Czujnik spalania stukowego – Sygnał
B089 Nieokablowany
B090 Nieokablowany
B091 Czujnik temperatury i ciśnienia powietrza wlotowego – Zasilanie +5 V
B092 Nieokablowany
B093 Nieokablowany
B094 Nieokablowany
B095 Nieokablowany
B096 Nieokablowany
B097 Nieokablowany
B098 Nieokablowany
B099 Czujnik temperatury i ciśnienia powietrza wlotowego – Masa
B100 Nieokablowany
B101 Nieokablowany
B102 Nieokablowany
B103 Nieokablowany
B104 Nieokablowany
B105 Nieokablowany
B106 Nieokablowany
B107 Nieokablowany
B108 Nieokablowany
B109 Nieokablowany
B110 Nieokablowany
B111 Nieokablowany
B112 Nieokablowany
B113 Nieokablowany
B114 Wtryskiwacz magnetyczny cylindra nr 01 – Aktywacja potencjałem ujemnym
B115 Wtryskiwacz magnetyczny cylindra nr 02 – Aktywacja potencjałem ujemnym
B116 Cewka ołówkowa – Cylinder 1, sygnał podstawowy
B117 EUS sterowania silnika – Zasilanie +12 V
B118 EUS sterowania silnika – Zasilanie +12 V
B119 EUS sterowania silnika – Zasilanie +12 V
B120 Nieokablowany
B121 Cewka ołówkowa – Cylinder 2, sygnał podstawowy
Piny złącza po stronie okablowania
A = 81
B = 40
Komentarze (0)