Diagnostyka

ponad rok temu  16.05.2018, ~ Administrator - ,   Czas czytania 6 minut

Schemat elektryczny Honda Civic VIII

Legenda elementów
Samochody osobowe/HONDA/Civic VIII [06>12] (FA/FD) Hybrid/1.3 16v DSi Kat/Sedan 3-bryłowy/LDA2 (70 kW)/[--/06>--/12]
Honda/PGM-FI/-/[-/06>]/-

 
 001 Centralka elektroniczna sterowania silnika
 002 Akumulator zapłonowy
 003 Wyłącznik zapłonu
 004 Przekaźnik rozrusznika
 005 Rozrusznik
 006 Przekaźnik główny
 007 Przekaźnik pompy paliwa
 008 Pompa paliwa
 009 Przekaźnik wentylatora klimatyzacji
 010 Przekaźnik wentylatora silnika i klimatyzacji
 011 Przekaźnik wentylatora chłodzenia silnika – wysoka prędkość
 012 Przekaźnik przyłącza 15
 013 Cewka ołówkowa z cewką zapłonnika
 014 Cewka ołówkowa z cewką zapłonnika
 015 Cewka ołówkowa z cewką zapłonnika
 016 Cewka ołówkowa z cewką zapłonnika
 017 Cewka ołówkowa z cewką zapłonnika
 018 Cewka ołówkowa z cewką zapłonnika
 019 Cewka ołówkowa z cewką zapłonnika
 020 Cewka ołówkowa z cewką zapłonnika
 021 Wyłącznik pedału hamulca
 022 Regulator ciśnienia oleju
 023 Czujnik poziomu oleju
 024 Silnik wentylatora chłodzenia silnika i klimatyzator
 025 Silniczek wentylatora chłodzenia silnika
 026 Przekaźnik przepustnicy we wlotowym przewodzie rozgałęzionym
 027 Czujnik pedału gazu elektronicznego
 028 Silnik zaworu przewodu wlotowego rozgałęzionego z potencjometrem
 029 Elektrozawór regulacji skoku zaworu
 030 Elektrozawór regulacji skoku zaworu
 031 Regulator ciśnienia oleju skoku zaworu
 032 Czujnik temperatury oleju
 033 Czujnik ciśnienia oleju
 034 Cyfrowy miernik masy powietrza
 035 Czujnik obciążenia elektrycznego
 036 Elektrozawór oczyszczania oparów benzyny
 037 Wtryskiwacz magnetyczny
 038 Wtryskiwacz magnetyczny
 039 Wtryskiwacz magnetyczny
 040 Wtryskiwacz magnetyczny
 041 Czujnik synchronizacji efektu Halla
 042 Czujnik prędkości z efektem Halla
 043 Czujnik spalania stukowego
 044 Czujnik tlenu ogrzanego w górę układu
 045 Urządzenia zarządzające silnikiem – przekaźnik
 046 Czujnik tlenu ogrzanego w dół układu
 047 Czujnik ciśnienia płynu chłodzącego
 048 Czujnik temperatury płynu chłodzącego
 049 Czujnik temperatury płynu chłodzącego
 050 Zawór EGR z potencjometrem
 051 Dźwignia zmiany biegów
 052 Przekaźnik załączający sprzęgło sprężarki
 053 Magnes załączający sprzęgło sprężarki
 054 Szybka linia CAN
 055 Centralka elektroniczna Airbag
 056 Centralka elektroniczna tablicy rozdzielczej
 057 Centralka elektroniczna ABS
 058 Złącze diagnostyczne
 059 Komputer pokładowy
 060 Centralka elektroniczna wspomagania kierownicy
 061 Tachometr
 062 Centralka elektroniczna radia
 063 Czujnik ciśnienia powietrza dolotowego
 064 Czujnik Halla obrotów skrzyni biegów
 065 Czujnik Halla obrotów skrzyni biegów
 066 Czujnik Halla obrotów skrzyni biegów
 067 Czujnik Halla obrotów skrzyni biegów
 068 Elektrozawór regulacji bezstopniowej skrzyni biegów
 069 Elektrozawór regulacji bezstopniowej skrzyni biegów
 070 Elektrozawór sprzęgła wielotarczowego w skrzyni
 071 Elektrozawór czujnika biegu wstecznego
 072 Elektromagnesy bloku dźwigni zmiany biegów
 F 001 Bezpiecznik F 001 (100 A)
 F 002 Bezpiecznik F 002 (50 A)
 F 003 Bezpiecznik F 036 (10 A)
 F 004 Bezpiecznik F 002 (15 A)
 F 005 Bezpiecznik F 023 (7,5 A)
 F 006 Bezpiecznik F 019 (15 A)
 F 007 Bezpiecznik F015 (15 A)
 F 008 Bezpiecznik F 006 (20 A)
 F 009 Bezpiecznik F 007 (20 A)
 F 010 Bezpiecznik F 018 (20 A)
 F 011 Bezpiecznik F 013 (15 A)
 F 012 Bezpiecznik F 014 (15 A)
 F 013 Bezpiecznik F 003 (15 A)
 F 014 Bezpiecznik F 012 (10 A)
 F 015 Bezpiecznik F 021 (15 A)
 F 016 Bezpiecznik F 011 (15 A)
 F 017 Bezpiecznik F 022 (7,5 A)
 F 018 Bezpiecznik F 010 (7,5 A)

Pin Funkcja
 A01 Nieokablowany
 A02 Nieokablowany
 A03 Nieokablowany
 A04 Przekaźnik wentylatora chłodzenia silnika wysoka prędkość – aktywacja potencjałem ujemnym
 A05 Centralka elektroniczna sterowania silnika – aktywacja potencjałem ujemnym
 A06 Centralka elektroniczna sterowania silnika – aktywacja potencjałem ujemnym
 A07 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
 A08 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
 A09 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
 A10 Nieokablowany
 A11 Nieokablowany
 A12 Przekaźnik zapłonu – aktywacja potencjałem ujemnym
 A13 Wyłącznik pedału hamulca – sygnał
 A14 Przekaźnik załączenia sprzęgła sprężarki klimatyzacji – aktywacja potencjałem ujemnym
 A15 Przekaźnik pompy paliwa – aktywacja potencjałem ujemnym
 A16 Czujnik ciśnienia płynu chłodzącego – sygnał
 A17 Czujnik elektronicznego pedału przyspieszenia – sygnał
 A18 Czujnik elektronicznego pedału przyspieszenia – sygnał
 A19 Czujnik ciśnienia płynu chłodzącego – zasilanie +5 V
 A20 Przekaźnik przepustnicy w wylotowym przewodzie rozgałęzionym – aktywacja potencjałem ujemnym
 A21 Przekaźnik urządzeń zarządzających silnikiem – aktywacja potencjałem ujemnym
 A22 Nieokablowany
 A23 Czujnik obciążenia elektrycznego – sygnał
 A24 Elektroniczny czujnik pedału przyspieszenia – zasilanie +5 V
 A25 Elektroniczny czujnik pedału przyspieszenia – zasilanie +5 V
 A26 Nieokablowany
 A27 Elektrozawór blokady dźwigni selektora – przełącznik
 A28 Centralka elektroniczna sterowania silnika – sygnał urządzenia
 A29 Urządzenie sterujące radiem – nieokreślone
 A30 Nieokablowany
 A31 Gniazdo diagnostyczne – nie zdefiniowano
 A32 Nieokablowany
 A33 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – sygnał
 A34 Elektroniczny czujnik pedału przyspieszenia – masa
 A35 Elektroniczny czujnik pedału przyspieszenia – masa
 A36 Centralka elektroniczna sterowania silnika – CAN sygnał H
 A37 Nieokablowany
 A38 Linia magistrali CAN o wysokiej prędkości – CAN H
 A39 Linia magistrali CAN o wysokiej prędkości – CAN L
 A40 Wyłącznik pedału hamulca – sygnał
 A41 Nieokablowany
 A42 Gniazdo diagnostyczne – nie zdefiniowano
 A43 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
 A44 Centralka elektroniczna komputera pokładowego – nieokreślony
 B01 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
 B02 Zawór EGR z potencjometrem – sterowanie PWM
 B03 Zawór oczyszczania pochłaniacza – sterowanie PWM
 B04 Czujnik tlenu ogrzanego w górę układu – aktywacja
 B05 Nieokablowany
 B06 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
 B07 Regulator ciśnienia oleju – sygnał
 B08 Czujnik Halla prędkości skrzyni biegów – sygnał
 B09 Nieokablowany
 B10 Elektrozawór czujnika biegu wstecznego – przełącznik
 B11 Nieokablowany
 B12 Wybór biegu – sygnał
 B13 Wybór biegu – sygnał
 B14 Wybór biegu – sygnał
 B15 Wybór biegu – sygnał
 B16 Wybór biegu – sygnał
 B17 Czujnik Halla prędkości skrzyni biegów – sygnał
 B18 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie urządzeń +5 V
 B19 Czujnik temperatury oleju – sygnał
 B20 Nieokablowany
 B21 Wybór biegu – sygnał
 B22 Nieokablowany
 B23 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – sygnał
 B24 Nieokablowany
 B25 Elektrozawór sprzęgła wielotarczowego w skrzyni – sterowanie PWM
 B26 Elektrozawór regulacji podniesienia zaworów – sterownik PWM
 B27 Nieokablowany
 B28 Wybór biegu – sygnał
 B29 Zawór EGR z potencjometrem – sygnał
 B30 Cyfrowy miernik masy powietrza – sygnał
 B31 Cyfrowy miernik mas powietrza – sygnał temperatury
 B32 Cyfrowy miernik masy powietrza – masa
 B33 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
 B34 Elektrozawór regulacji podniesienia zaworów – sterownik PWM
 B35 Elektrozawór regulacji bezstopniowej skrzyni biegów – sterowanie PWM
 B36 Nieokablowany
 B37 Nieokablowany
 B38 Nieokablowany
 B39 Nieokablowany
 B40 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
 B41 Elektrozawór sprzęgła wielotarczowego w skrzyni – masa
 B42 Elektrozawór regulacji bezstopniowej skrzyni biegów – masa
 B43 Elektrozawór regulacji bezstopniowej skrzyni biegów – masa
 B44 Elektrozawór regulacji bezstopniowej skrzyni biegów – sterowanie PWM
 C01 EUS sterowania silnika – zasilanie +12 V
 C02 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
 C03 Silniczek zaworu przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego z podwójnym śledzeniem potencjometru – kontrola PWM
 C04 Silniczek zaworu przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego z podwójnym śledzeniem potencjometru – kontrola PWM
 C05 Wtryskiwacz magnetyczny – cylinder nr 01, aktywacja potencjałem ujemnym
 C06 Wtryskiwacz magnetyczny – cylinder nr 02, aktywacja potencjałem ujemnym
 C07 Wtryskiwacz magnetyczny – cylinder nr 03, aktywacja potencjałem ujemnym
 C08 Wtryskiwacz magnetyczny – cylinder nr 04, aktywacja potencjałem ujemnym
 C09 Czujnik tlenu ogrzanego w dół układu – aktywacja
 C10 Czujnik Halla prędkości skrzyni biegów – sygnał
 C11 Czujnik ciśnienia powietrza dolotowego – sygnał
 C12 Silniczek zaworu przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego z podwójnym śledzeniem potencjometru – zasilanie +5 V
 C13 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie urządzeń +5 V
 C14 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
 C15 Tranzystorowa cewka ołówkowa – cylinder 1, przełącznik
 C16 Tranzystorowa cewka ołówkowa – cylinder 2, przełącznik
 C17 Tranzystorowa cewka ołówkowa – cylinder 3, przełącznik
 C18 Tranzystorowa cewka ołówkowa – cylinder 4, przełącznik
 C19 Tranzystorowa cewka ołówkowa – cylinder 4, przełącznik
 C20 Silniczek zaworu przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego z podwójnym śledzeniem potencjometru – sygnał
 C21 Silniczek zaworu przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego z podwójnym śledzeniem potencjometru – sygnał
 C22 Czujnik ciśnienia oleju – sygnał
 C23 Tranzystorowa cewka ołówkowa – cylinder 1, przełącznik
 C24 Tranzystorowa cewka ołówkowa – cylinder 2, przełącznik
 C25 Tranzystorowa cewka ołówkowa – cylinder 3, przełącznik
 C26 Nieokablowany
 C27 Czujnik tlenu ogrzanego w górę układu – aktywacja
 C28 Nieokablowany
 C29 Czujnik tlenu ogrzanego w dół układu – sygnał
 C30 Czujnik tlenu ogrzanego w dół układu – masa
 C31 Czujnik rozrządu Halla – sygnał
 C32 Czujnik obrotów z efektem Halla – sygnał
 C33 Regulator ciśnienia oleju skoku zaworu – sygnał
 C34 Nieokablowany
 C35 Nieokablowany
 C36 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
 C37 Czujnik poziomu oleju – sygnał
 C38 Nieokablowany
 C39 Silniczek zaworu przepustnicy przewodu wlotowego rozgałęzionego z podwójnym śledzeniem potencjometru – uziemienie
 C40 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
 C41 Nieokablowany
 C42 Czujnik spalania stukowego – sygnał
 C43 Czujnik Halla prędkości skrzyni biegów – sygnał
 C44 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa

Konfiguracja pinu urządzenia sterującego - strona okablowania A=B=C=Pin 44

B1 - prenumerata NW podstrony

GALERIA ZDJĘĆ

Schemat elektryczny Honda Civic VIII
Schemat elektryczny Honda Civic VIII
Schemat elektryczny Honda Civic VIII

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony