Legenda elementów
Samochody osobowe/NISSAN/X-Trail [14>] (T32)/2.0 16vdCi 4WD/Samochód typu SUV/M9R (130 kW)/[~/15>]
020 Bezpiecznik 10 A
030 Bezpiecznik 10 A
051 Bezpiecznik 20 A
082 Bezpiecznik 15 A
084 Bezpiecznik 10 A
085 Bezpiecznik 15 A
091 Bezpiecznik 20 A
095 Bezpiecznik 5 A
A Bezpiecznik 450 A
B1 Akumulator zapłonowy
C Bezpiecznik 100 A
E Bezpiecznik 50 A
E1 Centralka elektroniczna sterowania silnika
E112 Moduł regulacji pompy paliwa
E3 Komputer pokładowy
E40 Urządzenie sterujące zasilania
E410 Skrzynka centralki elektronicznej zarządzania zasilaniem, bezpiecznikami i przekaźnikami
E97 Moduł świec żarowych, wstępne nagrzewanie
FUSE Bezpiecznik 100 A
G1 Alternator
H10 Świece żarowe
113 Przyciski selektora regulatora prędkości
12 Wyłącznik pedału hamulca
15 Wyłącznik pedału sprzęgła
189 Wyłącznik pozycji skrzyni biegów
19 Wyłącznik pozycji luz
J201 Wtryskiwacz magnetyczny wspólnej szyny cylindra nr 1
J202 Wtryskiwacz magnetyczny wspólnej szyny cylindra nr 2
J203 Wtryskiwacz magnetyczny wspólnej szyny cylindra nr 3
J204 Wtryskiwacz magnetyczny wspólnej szyny cylindra nr 4
K2 Szybka linia CAN
L Bezpiecznik 30 A
M1 Rozrusznik
M107 Silnik sterowania przepustnicą EGR z cyfrowym czujnikiem pozycji
M12 Silnik zaworu przepustnicy kolektora ssącego z potencjometrem
P Bezpiecznik 50 A
P28 Moduł pompy płynu chłodzącego EGR
P46 Moduł pompy paliwowej
PS Podłączenia kreskowane mogą nie być obecne
R Bezpiecznik 30 A
R113 Przekaźnik urządzenia dodatkowego
R137-1 Przekaźnik zapłonu
R137-2 Przekaźnik zapłonu
R150-1 Przekaźnik zezwolenia na rozruch
R150-2 Przekaźnik zezwolenia na rozruch
R45-1 Przekaźnik rozrusznika
R45-2 Przekaźnik rozrusznika
R47 Przekaźnik pompy paliwa
R64 Przekaźnik nagrzewnicy paliwa
R8 Przekaźnik elektronicznej jednostki sterowania zarządzania silnikiem
S101 Czujnik ciśnienia różnicowego spalin na filtrze cząstek stałych
S167 Czujnik ciśnienia płynu chłodzącego
S19 Czujnik synchronizacji efektu Halla
S2 Cyfrowy miernik masy powietrza
S25 Czujnik obrotów silnika
S422-1 Czujnik ciśnienia paliwa szyny (common rail)
S422-2 Czujnik ciśnienia paliwa szyny (common rail)
S443 Czujnik obecności wody w paliwie (z nagrzewnicą)
S489 Czujnik temperatury w układzie recyrkulacji spalin
S50 Czujnik ciśnienia doładowania i temperatury
S51 Czujnik ciśnienia spalin
S6 Podwójny potencjometr pedału przyspieszenia
S60 Czujnik temperatury paliwa
S62-1 Czujnik temperatury spalin
S62-2 Czujnik temperatury spalin
S68 Czujnik temperatury płynu chłodzącego
S80 Sonda lambda szerokopasmowa
T5 Przetwornik DC/DC
U Bezpiecznik 100 A
V32 Elektrozawór regulacyjny zmiennej geometrii turbiny
V409 Elektrozawór regulacji dopływu paliwa
X1 Złącze diagnostyczne
X2 Styk obrotowy kierownicy
Pin Funkcja
001 Centralka elektroniczna sterowania silnika – Masa
002 Potencjometr dwutorowy pedału gazu – Sygnał
003 Potencjometr dwutorowy pedału gazu – Uziemienie
004 Centralka elektroniczna sterowania silnika – Masa
005 Centralka elektroniczna sterowania silnika – Zasilanie +12 V
006 Potencjometr dwutorowy pedału gazu – Zasilanie +5 V
007 Nieokablowany
008 Centralka elektroniczna sterowania silnika – Masa
009 Czujnik obecności wody w paliwie i zespół nagrzewnicy paliwa – Sygnał
010 Potencjometr dwutorowy pedału gazu – Zasilanie +5 V
011 Potencjometr dwutorowy pedału gazu – Sygnał
012 Potencjometr dwutorowy pedału gazu – Uziemienie
013 Nieokablowany
014 Nieokablowany
015 Nieokablowany
016 Wyłącznik pedału hamulca – Sygnał
017 Centralka elektroniczna sterowania silnika – Zasilanie +12 V
018 Sterowanie tempomatem przez styk obrotowy kierownicy – Nieokreślony
019 Sterowanie tempomatem przez styk obrotowy kierownicy – Nieokreślony
020 Moduł dozujący pompy paliwowej – Nieokreślony
021 Nieokablowany
022 Moduł dozujący pompy paliwowej – Nieokreślony
023 Sterowanie tempomatem przez styk obrotowy kierownicy – Nieokreślony
024 Wyłącznik pedału sprzęgła – Sygnał
025 Nieokablowany
026 Nieokablowany
027 Nieokablowany
028 Nieokablowany
029 Nieokablowany
030 Sterowanie tempomatem przez styk obrotowy kierownicy – Nieokreślony
031 Centralka elektroniczna sterowania silnika – Sygnał CAN L
032 Centralka elektroniczna sterowania silnika – CAN sygnał H
033 Nieokablowany
034 Nieokablowany
035 Moduł nagrzewania wstępnego świec żarowych – Przełączenie
036 Moduł pompy płynu chłodzącego EGR – Sterowanie PWM
037 Moduł przetwornika – Niezdefiniowany
038 Przekaźnik pompy paliwa – Aktywacja potencjałem ujemnym
039 Nieokablowany
040 Nieokablowany
041 Przekaźnik elektronicznej jednostki sterowania zarządzania silnikiem – Aktywacja potencjałem ujemnym
042 Nieokablowany
043 Elektrozawór regulacji dopływu paliwa – Sterowanie PWM
044 Nieokablowany
045 Nieokablowany
046 Nieokablowany
047 Nieokablowany
048 Nieokablowany
049 Nieokablowany
050 Nieokablowany
051 Nieokablowany
052 Nieokablowany
053 Nieokablowany
054 Nieokablowany
055 Czujnik ciśnienia paliwa (common rail) – Zasilanie +5 V
056 Czujnik obrotów silnika – Sygnał
057 Nieokablowany
058 Nieokablowany
059 Centralka elektroniczna sterowania silnika – Zasilanie urządzeń +12 V
060 Czujnik obrotów silnika – Zasilanie +12 V
061 Nieokablowany
062 Nieokablowany
063 Nieokablowany
064 Nieokablowany
065 Nieokablowany
066 Czujnik ciśnienia paliwa (common rail) – Masa
067 Moduł świecy żarowej – Cyfrowy sygnał linii
068 Centralka elektroniczna sterowania silnika – Zasilanie +12 V
069 Nieokablowany
070 Czujnik rozrządu Halla – Masa
071 Nieokablowany
072 Nieokablowany
073 Czujnik ciśnienia paliwa (common rail) – Masa
074 Cyfrowy miernik masy powietrza – Sygnał temperatury
075 Czujnik rozrządu Halla – Sygnał
076 Nieokablowany
077 Czujnik ciśnienia paliwa (common rail) – Sygnał
078 Cyfrowy miernik masy powietrza – Sygnał
079 Czujnik ciśnienia różnicowego na filtrze cząstek stałych w spalinach – Sygnał
080 Centralka elektroniczna sterowania silnikiem – Niezdefiniowany
081 Czujnik ciśnienia doładowania i czujnik temperatury – Masa
082 Cyfrowy miernik masy powietrza – Uziemienie
083 Nieokablowany
084 Nieokablowany
085 Czujnik ciśnienia doładowania i czujnik temperatury – Sygnał
086 Czujnik ciśnienia doładowania i czujnik temperatury – Sygnał temperatury
087 Czujnik ciśnienia różnicowego na filtrze cząstek stałych w spalinach – Masa
088 Czujnik ciśnienia paliwa (common rail) – Sygnał
089 Sonda lambda szerokopasmowa – Włączanie
090 Nieokablowany
091 Czujnik ciśnienia paliwa (common rail) – Zasilanie +5 V
092 Nieokablowany
093 Przekaźnik nagrzewnicy paliwa – Aktywacja potencjałem ujemnym
094 Nieokablowany
095 Nieokablowany
096 Centralka elektroniczna sterowania silnika – Zasilanie +12 V
097 Nieokablowany
098 Czujnik temperatury paliwa – Sygnał
099 Czujnik ciśnienia płynu chłodzącego – Zasilanie +5 V
100 Nieokablowany
101 Nieokablowany
102 Czujnik temperatury paliwa – Masa
103 Silnik zaworu przepustnicy kolektora ssącego z potencjometrem – Masa
104 Czujnik ciśnienia spalin – Zasilanie +5 V
105 Czujnik temperatury spalin – Sygnał
106 Silnik kontroli przepustnicy EGR z cyfrowym czujnikiem pozycji – Sygnał
107 Silniczek przepustnicy kolektora dolotowego z potencjometrem – Sygnał
108 Centralka elektroniczna sterowania silnika – Zasilanie urządzeń +5 V
109 Czujnik temperatury spalin – Masa
110 Silnik kontroli przepustnicy EGR z cyfrowym czujnikiem pozycji – Uziemienie
111 Nieokablowany
112 Nieokablowany
113 Nieokablowany
114 Nieokablowany
115 Sonda lambda szerokopasmowa – Bieżący sygnał
116 Sonda lambda szerokopasmowa – Wirtualna masa +2,5 V
117 Nieokablowany
118 Nieokablowany
119 Sonda lambda szerokopasmowa – Bieżący sygnał
120 Nieokablowany
121 Nieokablowany
122 Nieokablowany
123 Nieokablowany
124 Nieokablowany
125 Nieokablowany
126 Czujnik ciśnienia spalin – Masa
127 Nieokablowany
128 Nieokablowany
129 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – Sygnał
130 Nieokablowany
131 Nieokablowany
132 Nieokablowany
133 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – Masa
134 Czujnik temperatury spalin – Masa
135 Nieokablowany
136 Nieokablowany
137 Czujnik ciśnienia płynu chłodzącego – Sygnał
138 Czujnik ciśnienia spalin – Sygnał
139 Nieokablowany
140 Silniczek zaworu przepustnicy kolektora dolotowego z potencjometrem – Sterowanie PWM
141 Czujnik ciśnienia płynu chłodzącego – Uziemienie
142 Czujnik temperatury recyrkulacji spalin – Uziemienie
143 Nieokablowany
144 Silnik kontroli przepustnicy EGR z cyfrowym czujnikiem pozycji – Sterownik PWM
145 Nieokablowany
146 Czujnik temperatury w układzie recyrkulacji spalin – Sygnał
147 Nieokablowany
148 Silnik kontroli przepustnicy EGR z cyfrowym czujnikiem pozycji – Sterownik PWM
149 Elektrozawór regulacji zmiennej geometrii turbiny – Sterownik PWM
150 Czujnik temperatury spalin – Sygnał
151 Nieokablowany
152 Silniczek zaworu przepustnicy kolektora dolotowego z potencjometrem – Sterowanie PWM
153 Magnetyczny wtryskiwacz (common rail) na cylindrze 4 – sterownik górny
154 Magnetyczny wtryskiwacz (common rail) na cylindrze 2 – sterownik górny
155 Magnetyczny wtryskiwacz (common rail) na cylindrze 3 – sterownik dolny
156 Magnetyczny wtryskiwacz (common rail) na cylindrze 4 – sterownik dolny
157 Magnetyczny wtryskiwacz (common rail) na cylindrze 3 – sterownik górny
158 Magnetyczny wtryskiwacz (common rail) na cylindrze 1 – sterownik górny
159 Magnetyczny wtryskiwacz (common rail) na cylindrze 2 – sterownik dolny
160 Magnetyczny wtryskiwacz (common rail) na cylindrze 1 – sterownik dolny
Komentarze (0)