Dzięki uprzejmości firmy Texa Poland Sp. z o.o. publikujemy kolejne schematy. Liczymy, że ułatwią one Państwu w jeszcze większym stopniu naprawę pojazdów.
Legenda elementów – wtrysk Delphi
Samochody osobowe/Peugeot/508 [11>] (W2) Break/2.0 (DW10CTED4) (100 kW)/[--/11>] 16v HDI/Kombi/RHD
Delphi/DCM/3.5 BR2/-/Con sistema Keyless
B1 Akumulator zapłonowy
E1 Centralka elektroniczna sterowania silnika
E10 Centralka elektroniczna ABS
E25 Urządzenie sterujące autoryzacji dostępu i zapłonu
E3 Komputer pokładowy
E30 Centralka elektroniczna sekwencyjnej skrzyni biegów
E40 Urządzenie sterujące zasilania
E400 Komputer pokładowy skrzynka ECU, bezpieczniki i przekaźniki
E410 Skrzynka urządzenia sterującego zasilaniem, bezpiecznikami i przekaźnikami
E53 Centralka elektroniczna kolumny kierowniczej
E7 Urządzenie sterujące elektroniczną blokadą kierownicy
E97 Moduł świec żarowych, wstępne nagrzewanie
F1 Bezpiecznik 15 A
F10 Bezpiecznik 5 A
F12 Bezpiecznik 15 A
F13 Bezpiecznik 70 A
F18 Bezpiecznik 5 A
F2 Bezpiecznik 70 A
F21 Bezpiecznik 5 A
F29 Bezpiecznik 30 A
F3 Bezpiecznik 125 A
F30 Bezpiecznik 30 A
F5 Bezpiecznik 60 A
F6 Bezpiecznik 20 A
F7 Bezpiecznik 10 A
F8 Bezpiecznik 20 A
F9 Bezpiecznik 10 A
G1 Alternator
H10 Świece żarowe
H56 Ogrzewacz paliwa z wyłącznikiem termicznym
H62 Nagrzewanie oleju w bloku silnika
I155 Regulator ciśnienia oleju
I2 Wyłącznik pedału hamulca
I23 Przełącznik włączenia i wyłączenia silnika
I5 Wyłącznik pedału sprzęgła
J201 Wtryskiwacz piezoelektryczny wspólnej szyny cylindra nr 1
J202 Wtryskiwacz piezoelektryczny wspólnej szyny cylindra nr 2
J203 Wtryskiwacz piezoelektryczny wspólnej szyny cylindra nr 3
J204 Wtryskiwacz piezoelektryczny wspólnej szyny cylindra nr 4
M1 Rozrusznik
M24 Silnik zaworu obrotowego EGR z cyfrowym czujnikiem pozycji
M3 Silnik wentylatora chłodzenia silnika i klimatyzator
P20 Pompa dodatku do paliwa
P3 Pompa paliwowa z czujnikiem poziomu
R292 Stycznik pedału sprzęgła
R30 Przekaźnik przyłącza 30
R45 Przekaźnik rozrusznika
R79 Przekaźnik wentylatora silnika i klimatyzacji
R8-1 Przekaźnik elektronicznej jednostki sterowania zarządzania silnikiem
R8-2 Przekaźnik elektronicznej jednostki sterowania zarządzania silnikiem
R8-3 Przekaźnik elektronicznej jednostki sterowania zarządzania silnikiem
S101 Czujnik ciśnienia różnicowego spalin na filtrze cząstek stałych
S149 Czujnik położenia zmiennej geometrii turbiny
S158 Czujnik obecności wody w paliwie
S167 Czujnik ciśnienia czynnika chłodzącego klimatyzacji
S174 Czujnik ciśnienia układu wspomagania hamulca
S189 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa
S19 Czujnik synchronizacji efektu Halla
S2 Cyfrowy miernik masy powietrza
S22 Czujnik prędkości z efektem Halla
S33 Czujnik poziomu oleju
S34 Czujnik pedału gazu elektronicznego
S50 Czujnik temperatury oraz ciśnienia powietrza wlotowego
S60 Czujnik temperatury paliwa
S64 Czujnik temperatury spalin przed filtrem cząstek stałych
S68 Czujnik temperatury płynu chłodzącego
S681 Czujnik pozycji elektrozaworu obejściowego chłodzenia powietrza doładowania
S80 Czujnik lambda szerokopasmowy
S88 Inteligentny czujnik akumulatora
SH Liczba amperów bezpiecznika jest nieokreślona
V21 Elektrozawór regulacyjny wysokiego ciśnienia przepływu paliwa
V32 Elektrozawór regulacyjny zmiennej geometrii turbiny
V50 Elektrozawór obejściowy chłodzenia EGR
V663-1 Elektrozawór obejścia chłodzenia powietrza doładowania
V663-2 Elektrozawór obejścia chłodzenia powietrza doładowania
X1 Złącze diagnostyczne
X22 Skrzynka bezpieczników topikowych i przekaźników
Pin Funkcja
A01 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
A02 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
A03 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
A04 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
A05 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
A06 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
A07 Nieokablowany
A08 Pompa dodatku do paliwa – sterowanie PWM
A09 Nieokablowany
A10 Centralka elektroniczna sterowania silnika – niezdefiniowane
A11 Centralka elektroniczna sterowania silnika – niezdefiniowane
A12 Przekaźnik wentylatora A/C i chłodzenia silnika – aktywacja potencjałem ujemnym
A13 Przekaźnik wentylatora A/C i chłodzenia silnika – aktywacja potencjałem ujemnym
A14 Nieokablowany
A15 Nieokablowany
A16 Nieokablowany
A17 Nieokablowany
A18 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
A19 Centralka elektroniczna sterowania silnika – niezdefiniowane
A20 Czujnik ciśnienia ładowania układu hamowania – zasilanie +5 V
A21 Czujnik ciśnienia płynu chłodzącego – zasilanie +5 V
A22 Wyłącznik pedału hamulca – sygnał
A23 Nieokablowany
A24 Nieokablowany
A25 Nieokablowany
A26 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
A27 Centralka elektroniczna sterowania silnika – niezdefiniowane
A28 Centralka elektroniczna sterowania silnika – niezdefiniowane
A29 Nieokablowany
A30 EUS sterowania silnika – zasilanie +12 V
A31 Nieokablowany
A32 Czujnik ciśnienia serwohamulca – sygnał
A33 Czujnik ciśnienia płynu chłodzącego – sygnał
A34 Czujnik elektronicznego pedału przyspieszenia – sygnał
A35 Czujnik elektronicznego pedału przyspieszenia – sygnał
A36 Czujnik elektronicznego pedału przyspieszenia – sygnał
A37 Nieokablowany
A38 Nieokablowany
A39 Wyłącznik pedału sprzęgła – sygnał
A40 Centralka elektroniczna sterowania silnika – sygnał CAN H
A41 Nieokablowany
A42 Nieokablowany
A43 Nieokablowany
A44 Czujnik elektronicznego pedału przyspieszenia – masa
A45 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa urządzeń
A46 Czujnik elektronicznego pedału przyspieszenia – zasilanie +5 V
A47 Czujnik elektronicznego pedału przyspieszenia – masa
A48 Nieokablowany
A49 Nieokablowany
A50 Nieokablowany
A51 Nieokablowany
A52 Centralka elektroniczna sterowania silnika – sygnał CAN L
A53 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa
B01 Elektrozawór obejścia chłodzenia powietrza doładowania – sterowanie PWM
B01 Elektrozawór obejścia chłodzenia powietrza doładowania – sterowanie PWM
B01 Elektrozawór obejścia chłodzenia powietrza doładowania – sterowanie PWM
B01 Elektrozawór obejścia chłodzenia powietrza doładowania – sterowanie PWM
B02 Elektrozawór obejścia chłodzenia powietrza doładowania – sterowanie PWM
B03 Elektrozawór obejściowy chłodnicy EGR – sterowanie PWM
B04 Elektrozawór regulacji tempa przepływu paliwa pod wysokim ciśnieniem – sterowanie PWM
B05 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
B06 Silnik obrotowego zaworu EGR z cyfrowym czujnikiem pozycji – masa
B07 Nieokablowany
B08 Czujnik temperatury i ciśnienia powietrza dolotowego – sygnał temperatury
B09 Nieokablowany
B10 Nieokablowany
B11 Nieokablowany
B12 Nieokablowany
B13 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa – zasilanie +5 V
B14 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie urządzeń +5 V
B15 Silnik obrotowego zaworu EGR z cyfrowym czujnikiem pozycji – zasilanie +5 V
B16 Silnik obrotowego zaworu EGR z cyfrowym czujnikiem pozycji – zasilanie +5 V
B17 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
B18 Silnik sterujący obrotowym zaworem EGR z cyfrowym czujnikiem pozycji – sterownik PWM
B19 Nieokablowany
B20 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa – sygnał
B21 Czujnik pozycji elektrozaworu obejściowego chłodzenia powietrza doładowania – sygnał
B22 Szerokopasmowy czujnik tlenu – bieżący sygnał
B23 Szerokopasmowy czujnik tlenu – bieżący sygnał
B24 Szerokopasmowy czujnik tlenu – wirtualna masa +2,5 V
B25 Silnik sterujący obrotowym zaworem EGR z cyfrowym czujnikiem pozycji – sygnał
B26 Czujnik pozycji elektrozaworu obejściowego chłodzenia powietrza doładowania – sygnał
B27 Nieokablowany
B28 Nieokablowany
B29 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie +12 V
B30 Nieokablowany
B31 Regulator ciśnienia oleju – sygnał
B32 Czujnik temperatury i ciśnienia powietrza dolotowego – sygnał
B34 Szerokopasmowy czujnik tlenu – stabilne zasilanie
B35 Czujnik położenia zmiennej geometrii turbiny – sygnał
B36 Nieokablowany
B37 Nieokablowany
B38 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa urządzeń
B39 Silnik obrotowego zaworu EGR z cyfrowym czujnikiem pozycji – masa
B40 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa – masa
B41 Czujnik wody w paliwie – zasilanie +12 V
B42 Nieokablowany
B43 Silnik sterujący obrotowym zaworem EGR z cyfrowym czujnikiem pozycji – sygnał
B44 Nieokablowany
B45 Nieokablowany
B46 Nieokablowany
B47 Moduł nagrzewania wstępnego świec żarowych – sygnał sterowania
B48 Nieokablowany
B49 Nieokablowany
B50 Nieokablowany
B51 Czujnik położenia zmiennej geometrii turbiny – masa
B52 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa urządzeń
B53 Szerokopasmowy czujnik tlenu – sterowanie
C01 Alternator – cyfrowy sygnał linii
C02 Nieokablowany
C03 Nieokablowany
C04 Czujnik poziomu oleju – sygnał
C05 Czujnik rozrządu Halla – sygnał
C06 Centralka elektroniczna sterowania silnika – zasilanie urządzeń +5 V
C07 Czujnik obrotów z efektem Halla – sygnał
C08 Nieokablowany
C09 Czujnik temperatury spalin przed filtrem cząstek stałych – sygnał
C10 Nieokablowany
C11 Wtryskiwacz piezoelektryczny wspólnej szyny cylindra nr 2 – sygnał otwarcia
C12 Wtryskiwacz piezoelektryczny wspólnej szyny cylindra nr 2 – sygnał zamknięcia
C13 Silnik obrotowego zaworu EGR z cyfrowym czujnikiem pozycji – masa
C14 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – masa
C15 Nieokablowany
C16 Czujnik ciśnienia różnicowego na filtrze cząstek stałych w spalinach – sygnał
C17 Czujnik pozycji elektrozaworu obejściowego chłodzenia powietrza doładowania – zasilanie +5 V
C18 Czujnik temperatury i ciśnienia powietrza dolotowego – zasilanie +5 V
C19 Nieokablowany
C20 Nieokablowany
C21 Nieokablowany
C22 Nieokablowany
C23 Wtryskiwacz piezoelektryczny wspólnej szyny cylindra nr 3 – sygnał otwarcia
C24 Wtryskiwacz piezoelektryczny wspólnej szyny cylindra nr 3 – sygnał zamknięcia
C25 Czujnik poziomu oleju – masa
C26 Czujnik temperatury spalin przed filtrem cząstek stałych – masa
C27 Cyfrowy miernik masy powietrza – sygnał
C28 Czujnik obecności wody w paliwie – sygnał
C29 Nieokablowany
C30 Cyfrowy miernik masy powietrza – sygnał
C31 Nieokablowany
C32 Czujnik temperatury płynu chłodzącego – sygnał
C33 Czujnik temperatury paliwa – sygnał
C34 Nieokablowany
C35 Wtryskiwacz piezoelektryczny wspólnej szyny cylindra nr 4 – sygnał otwarcia
C36 Wtryskiwacz piezoelektryczny wspólnej szyny cylindra nr 1 – sygnał otwarcia
C37 Centralka elektroniczna sterowania silnika – masa urządzeń
C38 Nieokablowany
C39 Czujnik ciśnienia różnicowego na filtrze cząstek stałych w spalinach – zasilanie +5 V
C40 Elektrozawór regulacyjny zmiennej geometrii turbiny – sterowanie PWM
C41 Nieokablowany
C42 Nieokablowany
C43 Nieokablowany
C44 Moduł świecy żarowej – sygnał
C45 Nieokablowany
C46 Nieokablowany
C47 Wtryskiwacz piezoelektryczny wspólnej szyny cylindra nr 4 – sygnał zamknięcia
C48 Wtryskiwacz piezoelektryczny wspólnej szyny cylindra nr 1 – sygnał zamknięcia
Komentarze (3)