Oficjalnym koncesjonariuszem marki BRC na Polskę jest tarnowski CZAKRAM. Firma w swojej ofercie posiada instalacje BRC do wszystkich typów samochodów, począwszy od gaźnikowych poprzez auta z jedno- i wielopunktowym wtryskiem paliwa, a skończywszy na samochodach wyposażonych w sekwencyjny wtrysk benzyny. Na szczególną uwagę zasługuje najnowocześniejsze rozwiązanie w dziedzinie sekwencyjnego wtrysku gazu system Fly Sequent. System jest przeznaczony do samochodów z wielopunktowym sekwencyjnym układem wtrysku benzyny jak i z turbodoładowaniem. Jego cechą charakterystyczną jest nie tylko precyzyjne sterowanie i dawkowanie LPG, lecz także bardzo wysoki stopień zintegrowania sterowania wtryskiem z fabrycznym układem zasilania silnika. W systemie tym ma zastosowanie listwa RAIL, która zasila pod ciśnieniem wszystkie rzeczywiste wtryskiwacze mające za zadanie rozpylenie odmierzonej i dostarczonej pod ciśnieniem dawki paliwa do każdego cylindra. Szeregowo za jednostką sterującą wtryskiem benzyny znajduje się centrala wtrysku gazu, która podczas pracy silnika na LPG modyfikuje sygnał na potrzeby zasilania gazowego – przy zasilaniu gazowym zostają wyłączone wtryskiwacze benzynowe. Każdy wtryskiwacz gazowy może obsłużyć moc do 30 KW (40,8 KM), co przy możliwości systemu sterowania ośmioma wtryskiwaczami daje maksymalną moc 240 KW (326 KM). W przypadku awarii któregoś z elementów układu wtrysku gazu następuje automatyczne przełączenie na zasilanie benzyną. Dzięki połączeniu układów sterowania wtryskiem benzyny i gazu istnieje pełna kontrola nad emisją zanieczyszczeń przez zapewnienie optymalnych warunków pracy katalizatora – spełnia normy emisji spalin EURO 4.
Oficjalnym koncesjonariuszem marki BRC na Polskę jest tarnowski CZAKRAM. Firma w swojej ofercie posiada instalacje BRC do wszystkich typów samochodów, począwszy od gaźnikowych poprzez auta z jedno- i wielopunktowym wtryskiem paliwa, a skończywszy na samochodach wyposażonych w sekwencyjny wtrysk benzyny. Na szczególną uwagę zasługuje najnowocześniejsze rozwiązanie w dziedzinie sekwencyjnego wtrysku gazu system Fly Sequent. System jest przeznaczony do samochodów z wielopunktowym sekwencyjnym układem wtrysku benzyny jak i z turbodoładowaniem. Jego cechą charakterystyczną jest nie tylko precyzyjne sterowanie i dawkowanie LPG, lecz także bardzo wysoki stopień zintegrowania sterowania wtryskiem z fabrycznym układem zasilania silnika. W systemie tym ma zastosowanie listwa RAIL, która zasila pod ciśnieniem wszystkie rzeczywiste wtryskiwacze mające za zadanie rozpylenie odmierzonej i dostarczonej pod ciśnieniem dawki paliwa do każdego cylindra. Szeregowo za jednostką sterującą wtryskiem benzyny znajduje się centrala wtrysku gazu, która podczas pracy silnika na LPG modyfikuje sygnał na potrzeby zasilania gazowego – przy zasilaniu gazowym zostają wyłączone wtryskiwacze benzynowe. Każdy wtryskiwacz gazowy może obsłużyć moc do 30 KW (40,8 KM), co przy możliwości systemu sterowania ośmioma wtryskiwaczami daje maksymalną moc 240 KW (326 KM). W przypadku awarii któregoś z elementów układu wtrysku gazu następuje automatyczne przełączenie na zasilanie benzyną. Dzięki połączeniu układów sterowania wtryskiem benzyny i gazu istnieje pełna kontrola nad emisją zanieczyszczeń przez zapewnienie optymalnych warunków pracy katalizatora – spełnia normy emisji spalin EURO 4.
Komentarze (0)