Delphi jest światowym liderem w projektowaniu i produkcji systemów paliwowych dla silników Diesla przeznaczonych dla zastosowań w samochodach ciężarowych. Systemy paliwowe Delphi dla silników Diesla zostały już zamontowane w ponad 5 milionach silników na całym świecie, w samochodach wyprodukowanych między innymi przez Volvo, Renault, Hyundai i DAF. Delphi jest zdecydowane wspierać technologie fabryczne na rynku części zamiennych i kontynuować rozwój swojego potencjału serwisowego poprzez uruchomienie nowych programów, z których najnowszy to elektroniczne układy wtryskowe – pompowtryskiwaczy E1. Delphi wykorzystuje również swoją wiedzę i doświadczenie w tym sektorze do stworzenia oferty produktów uzupełniających, takich jak filtry do zastosowań w samochodach ciężarowych.
- Firma Delphi w sposób trwały zajęła pozycję lidera i jest postrzegana jako wiodący producent systemów wtrysku paliwa dla samochodów ciężarowych - stwierdził Mike Rayne, wiceprezes działu Global Diesel Aftermarket. - Ten sektor posiada strategiczne znaczenie dla Delphi, biorąc pod uwagę rozwój parku samochodów użytkowych na całym świecie. Naszym celem jest wykorzystanie tego wzrostu poprzez kontynuację wprowadzania na rynek nowych technologii i możliwości serwisowych. To pozwoli na umocnienie wiodącej pozycji Delphi na rynku samochodów ciężarowych.
Projekt filtra Delphi Diesel do samochodów ciężarowych.
Nowy program naprawczy dla elektronicznych układów wtryskowych – pompowtryskiwaczy E1
Od chwili jego wprowadzenia na rynek, ponad 1,75 miliona wyprodukowanych przez Delphi elektronicznych układów wtryskowych – pompowtryskiwaczy E1 zostało zainstalowanych jako elementy wyposażenia fabrycznego w popularnych samochodach ciężarowych. Obecnie gwarancje utraciło już ponad 1,5 miliona jednostek, a niezależny rynek części zamiennych generuje obecnie ponad 50 proc. obrotu. To obrazuje możliwości, jakie stoją przed autoryzowaną siecią stacji obsługi Delphi.
Wspierając procedury serwisowe dla tych wtryskiwaczy, Delphi wprowadziło kompleksowy program naprawczy dla pompowtryskiwaczy E1 montowanych w silnikach ciężarówek, autobusów i łodzi produkowanych przez Volvo oraz ciężarówkach Renault, rozszerzając istniejące możliwości dla serii A i Hyundaia E1. Kompleksowy program składa się ze specjalistycznego sprzętu testującego, opartego na stanowisku badawczym Hartridge AVM2 wyposażonych w ogniwa obciążnikowe wraz z diagnostyką, narzędziami i osprzętem, procedurami testowymi, częściami zamiennymi, dokumentacją techniczną, szkoleniem i wsparciem serwisowym. Program zawiera wszystkie elementy niezbędne do przeprowadzania codziennych napraw, zatem daje znaczącą przewagę nad ofertami konkurencyjnych firm. Ponadto, program zapewnia oszczędne rozwiązania dla serwisowania i naprawy systemów, które mogą zostać wykorzystane przez sieć stacji obsługi zajmujących się silnikami Diesla i które zapewnią konkurencyjność tych stacji obsługi.
Pompowtryskiwacz E1 Delphi Diesel oraz części zamienne.
Nowa oferta filtrów do zastosowań w samochodach ciężarowych
Obecna sytuacja na rynku sprawia, że właściciele samochodów ciężarowych decydują się raczej na serwisowanie i naprawę swoich pojazdów, a nie na ich wymianę na nowe. Ten trend, w połączeniu ze stresem i napięciem związanymi z przewozami na długich dystansach powodują, że regularna konserwacja stała się koniecznością. Zatem skuteczna filtracja jest również nieodzowna.
Odpowiadając na to zapotrzebowanie rynku, Delphi opracowało nowe modele filtrów przeznaczonych dla samochodów ciężarowych, urządzeń morskich, sprzętu rolniczego i pojazdów terenowych. Podczas prac firma korzystała ze swojego ponad 60-letniego doświadczenia jako lidera w dziedzinie filtrów dla silników Diesla oraz ze swojej wiedzy i doświadczenia w projektowaniu systemów wtrysku paliwa dla samochodów ciężarowych, montowanych jako wyposażenie fabryczne.
Oferta obejmuje opatentowaną technologię, która nie wchłania wolnej i zemulgowanej wody, tak więc korzyści dla silników to niemal 100-proc. oddzielenie wody i usunięcie drobin zanieczyszczeń o średnicy nieprzekraczającej 2 mikrony. To zapewnia wysoką jakość działania i niezawodność, jakiej oczekujemy od Delphi. Nowy program obejmuje zoptymalizowaną ofertę filtrów puszkowych typu spin-on, co wraz z planowanym uzupełnieniem oferty o zestawy kompletnych obudów filtrów zmaksymalizuje możliwości stosowania elementów regenerowanych. Przejrzyste odstojniki filtra umożliwią użytkownikom monitorowanie skuteczności działania filtra, a samoodpowietrzający się drenaż oznacza, że nie jest konieczny przestój pojazdu w celu odpowietrzenia układu. Podczas serwisu należy jedynie wymienić wkład filtrujący i ponownie wykorzystać odstojnik. Naprawa jest czysta, łatwa i tania. Ta technologia jest dostosowana do kluczowych aplikacji, między innymi do samochodów Iveco, Mercedes, Renault czy Volvo. Kompleksowa oferta filtrów dla samochodów ciężarowych Delphi obejmuje ponad 14 tysięcy części i pokrywa 95% europejskiego parku samochodów napędzanych silnikiem Diesla.
Stanowisko badawcze Hartridge AVM2.
Komentarze (0)