Wśród stu serwisów część to punkty Premio, a część – Premio Express. W Premio można serwisować opony, wydechy, układy hamulcowe lub wymieniać olej, a także skorygować geometrię, zrobić przegląd i kupić oraz wymienić opony. Z kolei serwisy Premio Express skupiają się na usługach oponiarskich, a także drobnych naprawach oraz wymianach akumulatorów czy oleju.
- Cieszę się, że moja firma dołączyła do Premio, największej w Polsce sieci serwisów samochodowych fast-fit – powiedział Maciej Gliniecki, współwłaściciel „Sklepu 34”, obecnie Premio. - Zawsze dbaliśmy o jakość i dlatego mieliśmy i mamy tak wielu stałych, lojalnych klientów. Te- raz, dzięki know-how Goodyeara, będziemy mogli zaoferować im jeszcze lepszy poziom usług.
- Jestem dumny, że Premio – sprawdzona wcześniej przez miliony kierowców w Europie sieć serwisowa – zdobyła pozycję lidera na polskim rynku – stwierdził Piotr Nowakowski, Dyrektor Dywizji Rozwoju Sprzedaży Detalicznej w Goodyear Dunlop Tires Polska, a od niedawna Dyrektor ds. Sprzedaży Detalicznej Goodyeara Regionu EEMEA (Europa Wschodnia, Bliski Wschód i Afryka). - Serwisy Premio i Premio Express są zlokalizowane naterenie całego kraju, dzięki czemu możemy zaoferować wszystkim naszym klientom, także flotowym, usługi na wysokim poziomie, po konkurencyjnych cenach.
Sieć Premio od początku swojego istnienia związana jest z Goodyearem. Dlatego w punktach serwisowych w Polsce oferowane są przede wszystkim opony należące do tego amerykańskiego koncernu marek ze wszystkich segmentów cenowych: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava, czy polska Dębica. Można też kupić opony innych marek. Dewizą Premio jest wysoka jakość obsługi i krótki czas oczekiwania.
Premio jest liderem nie tylko jeżeli chodzi o liczbę punktów fast-fit. Stawia także bardzo wysokie wymagania jakościowe dotyczące wyposażenia oraz wyglądu zewnętrznego i wewnętrznego serwisu, zakresu świadczonych przez warsztaty usług oraz standardów obsługi klienta. Normą są również regularne szkolenia zarówno techniczne, jak i biznesowe. Konsumenci tego oczekują, ponieważ coraz bardziej zwracają uwagę na wizualizację serwisu, fachowość, profesjonalizm i kompleksowość oferowanych usług, ale także na przystępne ceny.
Historia Premio sięga 1972 roku, kiedy koncern Goodyear kupił niemiecką sieć Kempten. W roku 1996 na rynku niemieckim zadebiutowała Premio Reifen-Service, która wkrótce stała się najbardziej prestiżową siecią w Niemczech. Dziś do Premio należy ponad 600 punktów w 12 krajach. Pierwszym polskim punktem był Premio Ring w Gdańsku, który dołączył do sieci w roku 2006. Obecnie Premio jest największą spośród około 20 sieci fast-fit działających w Polsce i nieustannie rozwija się.
Z wielką satysfakcją obserwuję systematyczny rozwój Premio w Polsce i cieszę się, że jest to dziś największa sieć fast-fit w kraju – zauważył Joerg Uellendahl, dyrektor ds. Sprzedaży Detalicznej Goodyeara na Europę, Bliski Wschód i Afrykę (Region EMEA). - Goodyear przywiązuje wielką wagę do zapewniania swoim klientom najwyższej jakości oraz bezpieczeństwa. Premio oferuje jedno i drugie zarówno jeśli chodzi o opony, jak i o usługi serwisowe. Chciałbym pogratulować w tym miejscu członkom zespołu zaangażowanego w rozwój Premio w Polsce. To dzięki ich pracy powstało już 100 punktów, a sieć stała się liderem rynku.
Komentarze (0)