Wydarzenia

ponad rok temu  28.05.2013, ~ Administrator - ,   Czas czytania 2 minuty

Shell liderem

W niezależnych badaniach rynku, przeprowadzonych przez firmę Kline, Shell został uznany za największego na świecie sprzedawcę olejów silnikowych w 2006 roku, a także utrzymał pozycję lidera w kategorii marek olejowych.

Wyniki badań zostały opublikowane 30 lipca 2007 roku w “Raporcie na temat międzynarodowej konkurencji na rynku przemysłu olejowego na świecie, w latach 2006-2016” (“Competitive Intelligence from the Global Lubricants Industry, 2006-2016”).



- Pozycja lidera pod względem zaufania do marki i wolumenu sprzedaży potwierdza skuteczność wdrożonej przez nas strategii zrównoważonego wzrostu. Dzięki zastosowaniu przełomowej technologii produkcji olejów, partnerskim relacjom z klientami na całym świecie, a także silnej pozycji marki Shell, przyspieszyliśmy rozwój firmy, uzyskując znaczącą przewagę nad konkurentami – powiedział David Pirret, Vice Prezydent Shell.

W 2006 roku Shell osiągnął 12 proc. udziału w światowym rynku produkcji olejów, co oznacza 5-proc. wzrost produkcji w stosunku do roku 2005. Jest on ponad trzykrotnie wyższy w porównaniu do średniego wzrostu w tej branży. Produkcja olejów firmy Shell w ubiegłym roku przekroczyła 4,5 miliona ton, ustanawiając nowy rekord koncernu. Firma odnotowała znaczące wzrosty sprzedaży na kluczowych rynkach, takich jak: Rosja, Chiny, część Azji i Europy. Potencjał Shella zwiększyło także strategiczne przejęcie 75 proc. udziałów w spółce Beijing Tongyi w październiku 2006 roku. Wśród olejów Shell znajduje się wiele znanych na całym świecie marek, między innymi: Shell Helix, Shell Rimula, Shell Tellus, Pennzoil, Quaker State i Tongyi.



- Jesteśmy numerem jeden w produkcji olejów na świecie. Mamy również wiodącą pozycję na największym na świecie rynku olejów, w Stanach Zjednoczonych, a także na drugim co do wielkości rynku, w Chinach – dodaje David Pirret.

Oleje Shell zajęły 1 miejsce wśród światowych producentów oleju pod względem lojalności Klienta. Wykazało to badanie, które przeprowadziła firma Synovate w lipcu i sierpniu 2006 roku, na próbie ponad 6000 Klientów firmy Shell z 11 krajów świata (Brazylia, Chile, Chiny, Indie, Malezja, Niemcy, Południowa Afryka, Rosja, USA, Włochy i Tajlandia).
B1 - prenumerata NW podstrony

Komentarze (0)

dodaj komentarz
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony