Ewa Galanty
Od sierpnia 2021 roku za strategię oraz realizację działań marketingowych związanych z promocją środków smarnych Shell w obszarze indirect w Polsce odpowiada Ewa Galanty, a Justyna Goraj objęła nowo utworzone stanowisko dyrektorki marketingu działu Mobility Shell Polska.
Ewa Galanty objęła nowo utworzone stanowisko Indirect Marketing Specialist. Będzie odpowiedzialna za marketing i komunikację olejów silnikowych do samochodów osobowych – Shell Helix, aut ciężarowych – Shell Rimula, a także środków smarnych dla przemysłu – Shell Spirax, Gadus czy Mysella. W swoich działaniach będzie się koncentrować na współpracy z Autoryzowanymi Dystrybutorami środków smarnych Shell oraz ich klientami.
Ewa Galanty jest związana z Shell od blisko 20 lat. Posiada olbrzymie doświadczenie wyniesione z pracy w dziale kart paliwowych, gdzie była odpowiedzialna za działania marketingowe, sprzedażowe oraz rozwój tego obszaru. Podczas swojej kariery zawodowej z sukcesem koordynowała projekty międzynarodowe w Polsce, Krajach Bałtyckich i na Ukrainie oraz organizację wydarzeń i akcji specjalnych. Do jej ostatnich sukcesów należy m.in. rozwój i wdrożenie nowej strategii lojalnościowej dla klientów stacji paliw Shell w Polsce.
Shell Polska z nową dyrektorką marketingu
Justyna Goraj objęła nowo utworzone stanowisko dyrektorki marketingu działu Mobility Shell Polska. W ramach swoich obowiązków Justyna będzie odpowiedzialna za przygotowanie i wdrożenie strategii marketingowych dla sektora mobility w Polsce, a także wyznaczanie strategicznego kierunku rozwoju w obszarze oferty paliwowej i programu lojalnościowego Shell ClubSmart.
Zdobyte poprzez lata pracy doświadczenie sprawiło, że Justyna Goraj jest ekspertką w takich obszarach jak: marketing, digital marketing, zarządzanie marką i komunikacją, public relations, planowanie strategiczne czy zarządzanie projektami.
Fot. Shell
Komentarze (0)